Vilniaus apygardos administracinis teismas vasario 21 dieną, be to, panaikino pernai sausį priimtą Trakų istorinio nacionalinio parko direkcijos sprendimą nepritarti autobusų stoties rekonstrukcijos projektui. Teismo vertinimu, direkcijos motyvai yra nepagrįsti.
„Direkcijos sprendimo, kuriuo nepritarta „Trasto“ projektui, motyvai yra nepagrįsti, todėl jis naikinamas. Kadangi Trakų rajono savivaldybės 2018 metų sprendimas dėl statybos leidimo priimtas dėl direkcijos rašto, pastarąjį panaikinus, turi būti panaikintas ir savivaldybės sprendimas“, – rašoma teismo nutartyje.
Trakų rajono merė Edita Rudelienė sako apgailestaujanti, kad jau ketverius metus projektas yra paskendęs administraciniuose ir teisminiuose ginčuose.
„Trakams būtina nauja, moderni, daugiau darbo vietų sukursianti stotis. Labai viliuosi, kad realūs stoties rekonstrukcijos darbai prasidės dar šiemet“, – pranešime sakė E.Rudelienė.
Teismo sprendimą per 30 dienų galima skųsti Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.
Sausio pradžioje Lietuvos apeliacinis teismas pripažino, kad „Trasto“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ sudaryta nekilnojamojo turto mainų sutartis – teisėta, o projektas gali būti tęsiamas. Teismas taip pat panaikino dar 2017-ųjų birželį prokurorų prašymu taikytas laikinąsias apsaugos priemones ir leido „Trastui“ disponuoti turtu autobusų stotyje.
Į teismą dėl 2016 metais sudarytos mainų sutarties buvo kreipęsi prokurorai.
Pagal sutartį, „Traukų autobusai“ perdavė „Trastui“ dalį Trakų autobusų stoties Vytauto gatvėje už toje pačioje gatvėje esantį „Trasto“ turimą 0,2 ha ploto sklypą. Sutarčiai tuomet pritarė Trakų rajono savivaldybės taryba.
D.Nedzinskas siekia atnaujinti seną Trakų autobusų stotį drauge įrengiant parduotuvę. „Trastas“ į naujos Trakų autobusų stoties ir „Rimi“ parduotuvės projektą žada investuoti 3 mln. eurų. Teritorijoje esančius 1987 metais statytus pastatus planuota griauti ir vietoje jų iki 2018 metų pastatyti stoties ir 2 tūkst. kv. m ploto parduotuvės kompleksą.