Tenisininkas Benas Majauskas sostinės centre parduoda prabangų butą

Žinomas tenisininkas Benas Majauskas parduoda savo butą sostinės centre, Trakų gatvėje, už 465 tūkst. eurų. Čia jis gyveno 2 metus, o dabar nusprendė investuoti į verslą ir ateityje keltis į namą.
Beno Majausko butas sostinės centre
Beno Majausko butas sostinės centre / „Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr.

B.Majauskas parduoda 3 kambarių 85,8 kv. m ploto butą 2012 metais statytame name. Kartu su butu parduodama ir požeminė automobilio stovėjimo vieta, kuri įvertinta 25 tūkst. eurų, bei sandėliukas (10 tūkst. eurų).

„Viename žavingiausių, istoriją menančių Senamiesčio pastatų, kuriame XIX a. šeimininkavo garsi Radvilų giminė, o vėliau Tiškevičiai, parduodami unikalūs, su meile įrengti apartamentai“, – rašoma skelbime.

„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre
„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre

Nusprendė investuoti į verslą

Anot tenisininko B.Majausko, nors butas jam patinka ir buvo kurtas kokybiškam gyvenimui, tačiau šeima nusprendė investuoti į verslą. Registrų centro duomenimis, B.Majauskas yra bendrovės „Automiksė“ vadovas bei įmonės „Majestika“ akcininkas ir vadovas.

„Nusprendėme investuoti į naftos verslą ir po 4 metų yra noras keltis į namą“, – 15min sakė tenisininkas ir pridūrė, kad namą norėtų pasistatyti arba pirkti Valakampių arba Užupio rajonuose.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Benas Majauskas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Benas Majauskas

B.Majauskas pasakojo šiuose namuose su drauge gyvenęs 2 metus. Iš viso į įrengimą investuota 135 tūkst. eurų, o darbus pavyko atlikti per 7 mėnesius.

„Visi gali padaryti, kad gražiai atrodytų, bet ne visi gali apgalvoti viską iki pačių smulkiausių detalių. To buto idėja ir buvo, kad viskas turi derėti, visos detalės turi būti padarytos kruopščiai ir kokybiškai, buvo samdomi dizaineriai, statybininkų prižiūrėtojai, kad tikrintų jų kokybę. Marmuras buvo renkamas aukščiausios klasės, todėl įrengimo sąmata ir buvo aukštesnė nei įprastai, nes buvo akcentuojama kokybė, net ir pačių smulkiausių detalių“, – pasakojo jis.

„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre
„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre

Interjerą kūrė tenisininko mama

Buto įrengimu rūpinosi Beno mama Asta Majauskienė, anot kurios, siekta, kad visos medžiagos būtų tik natūralios.

„Interjerą galėčiau pavadinti sumoderninta klasika, priderinta prie gyventojų amžiaus. Akcentas – švari aplinka, todėl, atsižvelgdami į buto vietą, uždengėme radiatorius, sienoje paslėpėme televizorių, pakeitėme palanges, kad galima būtų išnaudoti jas kaip kavos gėrimo vietą, mėgaujantis senamiesčio vaizdais“, – 15min pasakojo ji.

Bute esančių užuolaidų dizaino autorė – Neringa Inaitė. A.Majauskienė tikino, kad ji padėjo įgyvendinti ir jos buto idėjas, parvežtas ir nužiūrėtas iš Niujorko „Waldorf Astoria“ viešbučio.

„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre
„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre

Turtu susidomėjo du galimi pirkėjai

Turtą parduodanti „Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ prabangaus turto ekspertė Kristina Marčiulevičienė 15min sakė, kad butas rinkai pristatytas balandžio pabaigoje. Iki tol turtą kelis mėnesius pardavinėjo kitas brokeris, kuris laikė 50 tūkst. eurų aukštesnę kainą.

„Iš pirmo žvilgsnio, kol matai nuogus skaičius – plotą ir kvadrato kainą, kaina atrodo aukštoka, tačiau kai susipažįsti su buto įrengimu, supranti, jog ji teisinga, atspindi vertę. Jau nekalbu apie tai, kad į ją neįskaičiuotas žmonių sugaištas laikas kuriant interjerą“, – prašomą kainą vertino ji.

„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre
„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre

K.Marčiulevičienės teigimu, per porą savaičių butą apžiūrėjo du potencialūs pirkėjai. Tačiau ji vertina tai kaip gerą rodiklį, mat potencialūs tokio būsto pirkėjai sudaro apie 1 proc. visos rinkos.

„Kalbant apie žmones, kurie lankėsi bute, tai yra jaunas vaikinas (beje, panaši situacija į savininko Beno), kuriam tėvai padeda įsigyti būstą Vilniuje, ir viena, solidaus amžiaus ponia – Amerikos lietuvė, kuri šiuo metu gyvena atokiau nuo centro ir nori persikelti į patogesnę sau vietą – Senamiestį“, – atskleidė pašnekovė.

Pasak K.Marčiulevičienės, prabangių būstų pardavimas nuo, pavyzdžiui, ekonominio segmento smarkiai skiriasi. Pradedant turto pateikimu, pirkėjų paieška, bendravimu ir derybomis.

„Žmonės, parduodantys ar ieškantys išskirtinio turto, ir patys yra išskirtiniai, su savo pageidavimais, savitomis idėjomis, dėl to ir santykis su jais turi būti individualus, reikalaujantis daugiau dėmesio, supratimo. Taip pat daug daugiau išminties, patirties ir psichologinių žinių reikia turėti atitinkamų sandorių deryboms, vis dažniau pasitaikančioms nestandartinėms sutartims pasirašyti“, – sakė ji.

„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre
„Baltic Sotheby's International Realty Lithuania“ nuotr./Beno Majausko butas sostinės centre

Vertindama pastaraisiais metais padidėjusią prabangaus turto dalį tarp naujų projektų, K.Marčiulevičienė, svarstė, kad jiems yra toks poreikis.

„Rinkoje vis dar aktyvus susidomėjimas kokybišku ir prabangiu nekilnojamuoju turtu, ypač Senamiestyje. Pradedamas jausti poreikis rezidencijų, kuriose būtų paslaugos gyventojams, pavyzdžiui, buto valymas, konsjeržo paslaugos ir kitos. Ypač vyresnio amžiaus pirkėjų, kurių vaikai užaugę ir kartu negyvena“, – komentavo turtą parduodanti ekspertė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis