Daugiau kaip 2 tūkst. kv. m plotą užimančioje naujojoje banko būstinėje įrengta 200 darbo vietų. Taip pat susitikimų kambariai, poilsio zonos, kambarėliai telefoniniams pokalbiams ir tylos zona.
Be to, tame pačiame pastate įsikūrė ir banko klientų aptarnavimo skyrius, orientuotas į klientų konsultacijas finansiniais klausimais.
Pandemija pakeitė tvarką biuruose
Banko „Citadele“ Lietuvos filialo ir administracijos vadovas Vaidotas Gurskas 15min pasakojo, kad anksčiau biurą planuota skirstyti pagal banko skyrių darbo pobūdį, tačiau reaguojant į COVID-19 pandemiją nuspręsta dalyje patalpų pritaikyti lanksčių darbo vietų (angl. flexible seating) principą. Tai reiškia, kad darbuotojai gali dirbti ten, kur jiems patogiausia.
„Kovą jau buvome pradėję daryti projektą, pirmi brėžiniai, pirmi sutarimai, bet COVID situacijai besitęsiant, birželį priėmėme sprendimą taikyti tokį išdėstymą“, – sakė jis.
Be to, biure įvesta „švaraus stalo“ politika, kuomet ant darbastalio nepaliekama jokių asmeninių daiktų ar popierių.
„Spintelių darbuotojams pradiniame projekte nebuvo, jos atsirado įgyvendinant lanksčių darbo vietų principą“, – tikino V.Gurskas.
Patalpose taip pat veikia ventiliacijos sistema, kuri orą paskirsto pagal tai, kaip biuro erdvėse yra pasiskirstę žmonės. Visas patalpų oras pakeičiamas iki 1,5 karto per valandą.
„Teko renovuoti visą ventiliacijos sistemą. Dabar tai aktualu, kai turime ir COVID-19, reikia turėti gerai vėdinamas patalpas. Ir šiaip vasaros periodu ventiliacija svarbi, kad nereikėtų atsidarinėti langų. Todėl ją atnaujinome, kad būtų komfortiška dirbti“, – kalbėjo V.Gurskas.
Planuoja spartų augimą
Anot V.Gursko, bankas artimiausiais metais Lietuvoje žada augti keliais kartais. Viena pagrindinių veiklos krypčių – finansuoti Lietuvos ir Baltijos šalių verslus ir taip suteikti jiems daugiau galimybių augti, vykdyti plėtrą.
„Ketiname didinti skolinimą, klientų skaičių. Daug investuojame į skaitmeninius sprendimus. Mūsų tikslas nėra plėsti klientų aptarnavimo skyrių, bet daugiau suteikti paslaugų skaitmeniniu būdu. Mūsų strategijos dalis – geriausias skaitmeninis bankas“, – tikino jis.
V.Gursko nuomone, vietos konkurencijai Lietuvoje yra pakankamai, ypač verslo segmente.
„Privačių klientų segmente yra daugiau pasirinkimo, nes yra ir alternatyvūs bankai, fintech'ai, kurie bent dalį paslaugų siūlo. Bet verslo segmente matau daug erdvės konkurencijai. Kreditavimas, galima sakyti, yra koncentruotas dvejuose bankuose, todėl norime būti dar viena gera alternatyva verslo klientams. Norime matyti Lietuvos balansą didesnį kartais nei yra dabar, todėl numatytas augimas ne 3 ar 4 proc., bet norime paaugti stipriai ir kartais“, – kalbėjo jis.
Pagal turto vertę ir indėlių apimtį „Citadele“ yra antras didžiausias bankas Latvijoje. „Citadele“ grupė yra valdoma iš Latvijos, o jos pavaldžiosios įmonės ir filialai veikia Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje.