Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vikingų verslo parkas“ sostinėje statys naują verslo kompleksą

„VPH“ grupei priklausanti bendrovė „Vikingų verslo parkas“ Vilniuje planuoja statyti naują daugiafunkcį verslo kompleksą. Šalia prekybos centro „Nordika“ įsikursiantis verslo slėnis duris turėtų atverti kitų metų vasaros pradžioje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Naujo verslo komplekso vizualas
Naujo verslo komplekso vizualas / „Vikingų verslo parkas“ nuotr.

Maždaug 12 000 kv. m ploto verslo kompleksas „Vikingų verslo slėnis“ apims prekybos, gamybos, biurų ir sandėliavimo patalpas. Į tris korpusus suskirstytą kompleksą sudarys 36 autonomiški 290–345 kv. m vienetai, kuriuos bus galima sujungti tarpusavyje, todėl po vienu stogu galės įsikurti tiek smulkesnių, tiek stambesnių verslų atstovai.

„Žirnių gatvė arba Pietinis aplinkkelis, kurio viduryje ir plėtojamas projektas yra tarsi centrinė arterija, jungianti visus pietinės miesto pusės pramonės ir logistikos rajonus. Aukštieji ir Žemieji Paneriai, Gariūnai, Vilkpėdė, visas Vilniaus oro uosto – Kirtimų rajonas ir intensyviai augantis Liepkalnis – visi jie komplekse įsikursiantiems nuomininkams bus pasiekiami vos per 5-10 minučių“, – sako nekilnojamojo turto plėtros grupės „VPH“ partneris ir UAB „Vikingų verslo parko“ vadovas Artūras Šukys.

Pasak projekto nuomos vadovo Regimanto Kacevičiaus, Baltijos šalyse ilgus metus buvo stebimas daugiafunkcių verslo kompleksų vakuumas. Čia išsiskiria tik Estija, kurioje vien šiuo metu statoma apie 10 panašaus tipo pastatų. Įprastai tai 2000–5000 kv. m ploto pavieniai objektai, tačiau periodiškai atsiranda ir didesnių, iš kelių pastatų sudarytų, kompleksų.

A.Šukys pažymi, kad „viskas viename“ koncepcijos verslo kompleksų plėtrą Lietuvoje skatina ne tik jų patogumas, bet ir didėjantys internetinės prekybos mastai. Tokio tipo kompleksai itin patrauklūs mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms, ieškančioms mažesnio ploto patalpų, tačiau kartu norinčioms įsikurti patogioje vietoje.

„Vilniaus oro uostas, per metus įprastai aptarnaujantis daugiau nei 5 milijonus keliautojų, iš verslo komplekso bus pasiekiamas per keletą minučių. Be to, vos 200 metrų spinduliu nuo projekto vietos yra įsikūrusios lietuviams gerai pažįstamos ir šios vietos komercinį potencialą jau gerokai anksčiau įvertinusios parduotuvės. Tarp jų – „IKEA“ ir „Decathlon“, pradėjusios savo plėtrą į Baltijos šalis būtent nuo šios vietos“, – teigia R.Kacevičius.

Jis tikina, kad planuojant projektą taip pat buvo įvertintos ir jo plėtros galimybės. Tikimasi, jog verslo kompleksas taps pagrindiniu siuntų atsiėmimo tašku bei specializuoto apsipirkimo centru pietinėje miesto dalyje, kur tiek B2B atstovai, tiek e.prekybos kanalus vis dažniau pasirenkantys vartotojai galėtų išspręsti keletą aktualių poreikių vienu metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai