Darbai bus atliekami nestabdant įprastos oro uosto veiklos, praneša Lietuvos oro uostai. Pirmųjų etapų metu iki metų pabaigos Vilniaus oro uosto vakarinėje dalyje bus atnaujinti riedėjimo takai F ir E.
Lygiagrečiai per šiuos metus tęsis rangos darbai kitoje oro uosto pusėje, kur vyks šiaurinio perono rekonstrukcija ir papildomo riedėjimo tako įrengimas, taip pat atnaujintos orlaivių stovėjimo vietos.
Pasak Vilniaus oro uosto vadovo Dainiaus Čiuplio, infrastruktūra cikliškai turi būti atnaujinama ir modernizuojama, kad atitiktų aviacijos saugos ir aplinkosaugos reikalavimus.
„Taip pat visos investicijos yra paremtos skaičiavimais, kad jų tarnavimas ir atsipirkimas turėtų užtrukti apie 10-15 metų“, – pranešime sakė D.Čiuplys.
Anot oro uosto, vienas svarbiausių rangos projekto dalių – Vilniaus oro uosto šiaurinio perono rekonstrukcija.
Ji apims naujos asfalto dangos įrengimą ir betoninių orlaivių parkavimo aikštelių įrengimą, stovėjimo vietų ženklinimą, efektyvų ir taupų apšvietimą, naujų žiburių įrengimą, efektyvesnį paviršinių nuotekų surinkimo sprendimų įdiegimą.
Tuo metu 2021 metais planuojama rekonstruoti esamus riedėjimo takus F ir B, projekto metu taip pat bus įrengtas naujas riedėjimo takas Z.
Darbus už 34 mln. eurų (su PVM) atliks kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“. Didžioji dalis šios rekonstrukcijos projektų yra iš dalies finansuojami iš Europos Sąjungos fondų lėšų.
Savo apimtimi projektas viršys 2017 metais vykdytą Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo tako rekonstrukcijos projektą, kuris kainavo 25 mln. eurų.