Pranešime rašoma, kad didžiausias dėmesys ruošiantis jos atidarymui skirtas prekių asortimentui – siekta, kad jis atitiktų tiek čia įsikursiančių, tiek dirbsiančių, tiek į šį, unikalia lokacija, išvystyta infrastruktūra, traukos objektais bei gamta patrauklų sostinės rajoną užsuksiančių vilniečių poreikius.
„Tai didžiausia iš express formato tinklo parduotuvių, kurią įrengdami apjungėme dvi koncepcijas. Pirmoji pritaikyta skubančiam, čia dirbsiančiam ar trumpam pasižvalgyti po rajoną užsuksiančiam pirkėjui. Antroji, taip vadinama convenient, sukurta atsižvelgiant į čia gyvensiančio vilniečio poreikius – norą nenutolstant toli nuo namų įsigyti būtinų, kasdieniam meniu bei namams reikiamų prekių“, – sako „Rimi Lietuva“ Prekybos centrų valdymo vadovė Irina Miklienė.
Formuojant Paupio „Rimi“ asortimentą, įvertintos ir apjungtos kitų to paties formato tinklo parduotuvių, esančių Didžiojoje gatvėje ir daugiafunkciniame komplekse „Life Square“, Vilniuje, bei Laisvės alėjoje, Kaune, geriausios praktikos.
Paupyje duris atverianti „Rimi“ – trečioji šiais metais nauja tinklo parduotuvė. Pirmosios dvi, taip pat express formato, metų pradžioje atidarytos Kaune, miesto autobusų stotyje ir Laisvės alėjoje.
Praėjusiais metais atidariusi penkis naujus prekybos centrus, šiais metais „Rimi“, kaip ir planuota, iki metų pabaigos atidarys dar 8 naujas parduotuves keliuose skirtinguose šalies miestuose. Su naujausia „Rimi“ Paupyje šiuo metu tinklą sudaro 63 parduotuvės. Iki 2023-iųjų pabaigos, vykdant intensyvią plėtrą, jų skaičius sieks 100-ą visoje Lietuvoje.