Autobusai į stotį pateks iš Savanorių aikštės, taip būtų trumpinamas jų maršrutas ir taptų patogesnis visiems eismo dalyviams. Taip pat išsprendžiami pėsčiųjų, neįgaliųjų, dviračių, autotransporto judėjimo keliai, vengiant srautų susikirtimo. Projektiniuose pasiūlymuose numatytos saugaus eismo priemonės, kelio ženklai, perėjos su apšvietimu, nauji LED šviestuvai stoties bei pėsčiųjų takų apšvietimui, numatyti šviestuvai su pritemdymo funkcija, vaizdo stebėjimo kameros ir kt., planuojama įrengti mažosios architektūros objektus.
Stoties pastatas projektuojamas netaisyklingos trapecijos formos. Planuojama, kad fasadai bus skaidraus stiklo, užtikrinantys vizualinius ryšius tarp vidaus erdvių ir lauke esančio perono. Po pastatu bei peronu planuojama įrengti vieno aukšto 92 vietų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę. Autobusų stotį numatyta įrengti su keleivių laukiamąja sale, bilietų kasomis, vairuotojų poilsio kambariu, bagažo ir smulkių siuntų skyriumi, dispečerine, informacijos tarnyba, sanitarinėmis, administracinėmis patalpomis ir kt.
„Tvarų, kokybišką urbanistinį sprendimą nėra paprasta rasti. Galiu tik pasidžiaugti, kad šiuo atveju jis buvo rastas ir stoties projekto įgyvendinimas taps dar vienu atsinaujinančio Panevėžio akcentu. Įgyvendinus projektą, stoties ir jos aplinkos vaizdas pasikeis iš esmės. Autoriaus pateikti pasiūlymai pasižymi kompleksiškumu, orientuoti į patogumą žmogui. Čia įvertintas miesto centrinės dalies užstatymas, akivaizdus siekis, kad stotis ir jos prieigos atgytų, taptų aktyviai lankoma miesto centrinės dalies erdve. Siūloma autobusų stotį, peroną su jame numatomais naujais želdiniais statyti dabartinio alyvų skvero vietoje, drauge išsaugant ir esamus vertingus želdinius. Dabartinėje stoties asfalto dangos vietoje planuojama suformuoti panevėžiečiams ir miesto svečiams patrauklią rekreacinę zoną“, – pranešime žiniasklaidai sako Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.
„Kuriant šį projektą mūsų pagrindinis tikslas buvo sukurti daugiau tvarkos, saugumo. Dabar alyvų skveras nuo žmonių yra atribotas asfaltu, negyvybingas, aplink dūzgiančios mašinos kelia nesaugumo jausmą mamoms su vaikais, nėra nė vienos kavinės, kuri galėtų išsinešti stalelius į skverą. Pagalvojome, kad stoties perono vietos sukeitimas su Savanorių skveru ir būtų strateginis žingsnis, kuris ateityje suteiktų visą eilę privalumų“, – kalbėjo R.Palekas.
Panevėžio miesto savivaldybė yra parengusi projekto įgyvendinimui būtinus dokumentus, yra parengtas teritorijos (ribojamos J.Basanavičiaus, Ukmergės g., Laisvės ir Savanorių a.) detalusis planas. Jo pagrindu suformuotas žemės sklypas, atlikti kadastriniai matavimai ir parengti kadastro duomenų dokumentai, Nacionalinė žemės tarnyba perdavusi sklypą neatlygintinai naudotis Savivaldybei, sudaryta valstybinės žemės panaudos sutartis.