Pirmos vietos laimėtojams atiteko 28 tūkst. eurų prizas. Teigiama, kad dabar prasidės „Rail Baltic Estonia“ derybos su „Zaha Hadid Architects“ biuru.
Antrą vietą užėmė Tartu bendrovė „Innopolis Insenerid OÜ“, kuriai atiteko 21 tūkst. eurų, o trečios vietos nugalėtojui italų „DBA Progetti“ atiteko 14 tūkst. eurų.
Konkurso metu buvo ieškoma tvarių ir pėstiesiems palankių pasiūlymų.
Projekto metu bus sukurtas integruotas 10 ha centras, skirtas tarptautinėms, nacionalinėms ir vietinėms geležinkelių paslaugoms. Į šį centrą bus integruotas tramvajų eismas, kartu su autobusų stotimi.
„Zaha Hadid Architects“ atstovų teigimu, keleivių judėjimo schemą jų pasiūlyme „nulėmė stoties erdvinė geometrija“, ji „palengvins kelionę ir sklandžią autobusų, tramvajų ir geležinkelio linijų, kertančių stotį, integraciją“.
Šiuo metu vyksta pagrindinės „Rail Baltica“ linijos projektavimas, geležinkelis turėtų pradėti veikti 2026 metais.
„Rail Baltica“ yra europinio standarto (1435 mm) elektrinė geležinkelio vėžė, skirta keleiviams ir kroviniams vežti, kuri drieksis nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos pasienio. Geležinkelis bus 870 kilometrų ilgio, „Rail Baltica“ projekto Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje sąmata vertinama maždaug 5,8 mlrd. eurų.