Pastaruoju metu NT rinka susidūrė su ne vienu iššūkiu. Pandemija, karas Ukrainoje, auganti infliacija, augančios paskolų palūkanų normos, kylančios statybinių medžiagų kainos. Ilgą laiką nuolat kaitusi, galiausiai NT rinka stojo.
Gyventojai, baimindamiesi savo finansinio stabilumo, šiuo metu linkę atsisakyti naujo būsto pirkimo ir tokius planus nukelia vėlesniam laikotarpiui.
Tuo metu NT vystytojai ieško išeičių, kaip išlaikyti klientus, kurdami jiems lankstesnes sąlygas ir daugiau pridėtinės vertės.
„Augantis Euribor žmones gąsdina didelėmis mėnesinėmis paskolų įmokomis ir jie tikisi, kad plėtotojai tai atlieps. Todėl būsto pardavėjai, neturėdami erdvės mažinti kainų, tačiau, laukdami Euribor mažėjimo ir būsto įperkamumo augimo kitais metais, ieško sprendimų ir pasiūlymų. Šie pasiūlymai trumpalaikėje perspektyvoje sumažina būsto pirkėjų finansines išlaidas ir padeda žmonėms lengviau priimti sprendimą“, – kalbėdama su 15min pastebi CITUS pardavimų vadovė Andželika Keršytė.
Tad 15min pasidomėjo, kokiais būdais būsto pardavėjai savo pusėn bando pritraukti pirkėjų?