Pasiūlė naujovę Lietuvoje – ėmė prekiauti pilnai įrengtais butais su baldais

​​​​​​​Švedų kapitalo nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Bonava Lietuva“ pradeda siūlyti pilnai įrengtus butus su baldais. Iki šiol bendrovė pardavinėjo butus išskirtinai tik su pilna apdaila, o nuo šių metų pirkėjams siūlomi pilnai gyvenimui paruošti būstai, teigiama išplatintame pranešime spaudai.
Įrengtas butas
Įrengtas butas / „Bonava Lietuva“ nuotr.

Nuolatos stebime gyvenamojo būsto rinką ir analizuojame pirkėjų poreikius. Pastaraisiais metais išaiškėjo vienas aiškus poreikis – tai naujas būstas paruoštas gyvenimui, be papildomų išlaidų. Kai būsto kainos rekordinėse aukštumose, žmonės nori žinoti tikslią sumą, kurios prireiks iki įsikraustymo. Tai aktualu ir derantis su bankais dėl paskolos.

Perkant būstą su daline apdaila, galutinė būsto kaina sunkiai prognozuojama dėl įsirengimo darbų. Tuo tarpu įsigyjant pilnai įrengtą būstą su baldais, pirkėjas mato vieną aiškią sumą, o įsikelti gali iškart po įsigijimo“, – tokio sprendimo motyvus aiškina „Bonava Lietuva“ vadovas Remigijus Pleteras.

Šiuo metu „Bonava Lietuva“ siūlo 10 pilnai įrengtų būtų su baldais „Lake Town“ projekte Pašilaičiuose. Pirkėjai apdailą ir baldus gali rinktis iš kelių skirtingų architekto pasiūlytų variantų.

Įrengimas apima integruojamus baldus – spintas, virtuvės komplektą bei buitinę techniką, tualeto ir vonios baldus bei santechniką. Pilnai įrengto būsto su baldais kaina – nuo 3000 eurų už kv. metrą.

Galimybė rinktis pilnai įrengtus butus bus ir kituose bendrovės projektuose, tačiau planuojama išlaikyti kliento teisę rinktis ar norima būsto įrengto iki baldų, ar su baldais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis