Parduotuvė iš išorės alsuoja elegancija, 8 metrų aukščio stiklo fasadas įsileidžia maksimalų kiekį saulės vidun.
Sudėtingai raštuotas lubas įkvėpė Mumbajaus nendrių ir rotango audėjų darbai. Jos pagamintos iš tvarios medienos ir sudaro trikampio formą. Kiekviena medinė plytelė luboms pagaminta iš 408 medžio detalių, iš viso luboms panaudota beveik 450 tūkst. atskirų detalių. Kiti akį traukiantys dizaino elementai – dvi akmeninės sienos ir nerūdijančiojo plieno laiptai, vedantys į konsolinę antresolę. Interjerą taip pat pagyvina akmeniniai stulpai ir žaluma.
Šios parduotuvės interjetas primena kitų „Apple“ parduotuvių planą, mat čia įrengta mokymosi ir renginių erdvė, taip pat erdvė, kurioje klientai konsultuojami, išdėstyti mediniai stalai, skirti „Apple“ prekėms eksponuoti.
Pastatui suteiktas „LEED Platinum“ žaliojo pastato standartas, be to, kad jame daug dėmesio skiriama natūraliai šviesai, jis mažina elektros energijos poreikį iš tinklo, naudodamas išorėje įrengtą saulės baterijų masyvą.
Balandžio 18 d. parduotuvę Mumbajuje oficialiai atidarė „Apple“ vadovas Timas Cookas, o netrukus bus atidaryta ir antroji „Apple“ parduotuvė Indijoje – šįkart Naujajame Delyje.