Prieš atveriant Klaipėdos švyturį visuomenei jis bus suremontuotas

Ruošiantis atverti Klaipėdos švyturį lankytojams jau planuojamas jo remontas – jis būtinas norint pritaikyti objektą turizmui.
Klaipėdos švyturio panorama
Klaipėdos švyturio panorama / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 2 Klaipėda Švyturys

Maždaug 40 metrų aukščio švyturyje įrengus apžvalgos aikštelę iš jos bus galima matyti vaizdus apie 30 kilometrų spinduliu, tačiau norint ten patekti, būtina statinį pritaikyti lankytojų srautams.

Švyturį valdanti Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) BNS patvirtino, kad šiuo metu jau pradėtas konkursas siekiant rasti rangovą.

„Viešasis pirkimas yra skirtas būtinajam remontui ir visuomenės lankymo pritaikymui atlikti. Bus tvarkoma vidaus ir išorės estetika, bus įrengtas apsauginis tinklas laiptinėje, tvarkomos pakopos ir t.t.“, – teigiama LTSA komentare.

Darbo projektas turės būti parengtas per du, o rangos darbai – per aštuonis mėnesius.

LTSA darbų kainos neįvardija, tačiau skelbime nurodo, kad tai mažos vertės pirkimas – tai reiškia, kad darbai gali kainuoti iki 145 tūkst. eurų.

Apie Klaipėdos uosto teritorijoje esančio švyturio atidarymą lankymui kalbama jau ne pirmi metai, tačiau anksčiau LTSA bandė jį, o kartu ir pritaikymo turizmui funkciją perduoti Klaipėdos miesto savivaldybei. Jo atidarymui nepritarė uostas, nes statinys yra greta strateginių valstybės objektų, vienas iš jų – bendrovė „Klaipėdos nafta“.

Klaipėdos švyturys yra seniausias Lietuvoje: jis į uostą įplaukiančius laivus pasitinka nuo 1796 metų, per Antrąjį pasaulinį karą jis buvo visiškai sugriautas ir 1945 metais atstatytas.

Iki šiol šis objektas visuomenei būdavo atidaromas tik minint pasaulinę švyturių dieną rugpjūčio trečiąjį savaitgalį.

Atvėrus švyturį visuomenei, jo paskirtis – padėti laivams įplaukti į uostą – išliktų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis