„Realco“ žengia į Baltupius: pritarta kvartalo Didlaukio g. projektiniams pasiūlymams

Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Realco“ sostinės Didlaukio g. planuoja statyti gyvenamosios paskirties kvartalą „Baltupis“. Vilniaus miesto savivaldybei po viešinimo procedūrų pritarus projektiniams pasiūlymams, NT vystytoja ruošiasi statybos leidimo gavimui. Jį „Realco“ tikisi gauti 2023 m. antrąjį ketvirtį, rašoma „Realco“ pranešime spaudai.
Baltupis
Baltupis / „Realco“ nuotr.

„Labai tikime šiuo projektu, kadangi tai bus unikalaus koncepto gyvenamosios paskirties projektas daug potencialo atgimti turinčioje miesto dalyje – Baltupiuose.

Tarp esminių projekto stiprybių – kad jo viziją įgyvendina trys architektų komandos, kvartalui pateikusios skirtingus sprendinius su savitu identitetu. Tai leis sukurti naujos kokybės projektą, kuriame namus ras skirtingų poreikių turintys gyventojai“, – sako „Realco“ vadovas Julius Dovidonis.

„Realco“ nuotr./Baltupis
„Realco“ nuotr./Baltupis

Projektą dvejuose sklypuose, kurių bendras plotas 1,67 ha, kuria architektų biuras „Unitectus“, „SP architektų grupė“ ir architektų studija „Trys A. M.“. „Baltupio“ išskirtinumui išgauti jie pasiūlė individualią urbanistinę tūrių kompoziciją, kai formuojami atskiri mažų tūrių kvartalai su uždarais kiemais bei privačių ir viešų erdvių sąranga.

Vienoje vietoje gyventojams bus pasiūlyta didelė įvairovė skirtingo tipo būsto: „penthouse“ stiliaus butai, loftai su aukštomis lubomis, miesto kotedžai su privačiais kiemeliais, butai su terasomis. Suprojektuotame 1-5 aukštų gyvenamųjų namų kvartale iš viso planuojama įrengti 366 skirtingo tipo būstus, 21 patalpas, skirtas komercinei veiklai, ir 285 automobilių stovėjimo vietas, taip pat dviračių saugojimo vietų bei sandėliukų.

„Projektu norime sukurti naujo Vilniaus viziją, kurioje telpa ir lengvas kvartalo šurmulys, ir gyvybingas miesto žmonių gyvenimas, ir nuosavų namų privatumas.

Architektūra išpildys kiekvieno estetinius poreikius, padės atskleisti individualumą ir kartu kurs bendruomenišką aplinką – skatins tarpusavio bendravimą tiek teritorijoje lauke, tiek pastatų viduje. Šiandieninis pirkėjas ieško ne tik kokybiško būsto, bet ir jaukios aplinkos, kurioje galėtų bendrauti su kaimynais, šeimos nariais ar svečiais“, – vardina „Realco“ vadovas.

Bendras pasirinktas architektūrinis elementas, vienijantis visus kvartalus, yra plytų fasadų apdaila, būdinga daugeliui Baltupių pastatų. Tai sukuria vientisumo įspūdį, harmoningą įsiliejimą į aplinką. Atskirus projekto kvartalus jungs viešos erdvės, bendros stilistikos želdiniai ir mažosios architektūros elementai.

„Baltupis“ bus orientuotas ne tik į būsimus projekto gyventojus, bet ir į visuomenei atviras erdves – rekreacines susitikimų vietas, alėjas, viešas erdves, tad tikimasi, kad iškilsiantis kvartalas pretenduos tapti traukos centru mikrorajone.

„Tarp sklypų, kuriuose bus vystomi kvartalai, yra įsiterpusi valstybei priklausanti žemės dalis. Parengę atskirą projektą savo iniciatyva planuojame sutvarkyti šią erdvę ir pritaikyti ją visuomenei, pėsčiųjų srautui. Taip pat esame numatę, kad dalis patalpų, esančių pirmuose pastatų aukštuose, būtų universalios paskirties – jose įsikurtų įvairių kasdienių paslaugų teikėjai.

Toks sprendimas ne tik padėtų atliepti vietos gyventojų svarbiausių paslaugų poreikius nenutolstant nuo namų, bet ir kurtų lankytojų srautus iš viso mikrorajono, suteiktų kvartalui papildomos dinamikos“, – teigia J.Dovidonis. Susipažinti su projektu „Baltupis“ galima adresu www.baltupis.lt.

„Realco“ šiuo metu rinkai siūlo paskutinius butus jau baigtuose statyti projektuose „7 vakarai“ ir „Go Life“, taip pat vykdo pardavimus aukštesnės klasės projekte „Vileišio 27“, stato prestižinės klasės projektą „Algirdo 3“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis