Registrų centras klientams atverė atnaujintą Šiaulių padalinį

Ketvirtadienį šiauliečiams ir miesto svečiams duris atvėrė atnaujintas didžiausias Šiaurės Lietuvoje Registrų centro Šiaulių klientų aptarnavimo padalinys. Vizualiais padalinio pokyčiais siekiama gerinti klientų ir darbuotojų patirtį, suteikti ergonomines darbo vietas bei kurti patogesnį ir jaukesnį klientų aptarnavimą. Tai – jau ketvirtas pagal naują vizualią koncepciją atnaujintas Registrų centro padalinys. O per ateinančius metus planuojama atnaujinti dar 6 didžiausius klientų aptarnavimo padalinius visoje Lietuvoje, pranešė Registrų centras.
Registrų centro Šiaulių padalinys
Registrų centro Šiaulių padalinys / Registrų centro nuotr.

Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius teigia, kad įmonė pastaruosius keletą metų kryptingai siekė, kad būtų užtikrinamas lengvesnis ir patogesnis klientų apsilankymas Registrų centre: atsižvelgus į gyventojų ir verslo klientų poreikius buvo įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema, pradėjo veikti išankstinė vizito rezervacijos sistema, taip pat klientų patogumui pakoreguoti padalinių darbo laikai.

„Registrų centre vadovaujamės principu, kad į bet kurį klientų aptarnavimo padalinį atvykęs klientas jaustųsi patogiai, paslaugas gautų prie vieno langelio ir išvyktų gavęs visas norimas paslaugas bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai. Būtent šiuos tikslus ir padės pasiekti atnaujintas Šiaulių padalinys“,– teigia Registrų centro vadovas S.Urbanavičius.

Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui

Registrų centras itin daug dėmesio skiria paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę, tačiau rūpinasi ir klientų aptarnavimo kokybe fiziniuose padaliniuose, kuriuose visoje Lietuvoje kasdien apsilanko per 5 tūkstančius klientų visoje Lietuvoje.

Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.

Iki šiol jau atnaujinti Marijampolės, Telšių ir Panevėžio klientų aptarnavimo padaliniai, šiemet dar ketinama atverti atnaujintus Alytaus, Utenos ir Vilniaus padalinius, o kitais metais – likusius didžiausius klientų aptarnavimo padalinius Kaune, Klaipėdoje ir Tauragėje.

Siekdamas būti pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras nuolat keičiasi ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines organizacijos kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių dalis. Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu. Koncepcijoje didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų patogumui.

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius – valstybės registrus ir informacines sistemas – ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis