Sapiegų parko architektūriniam konkursui pateiktas vienas projektas

Šiandien pasibaigęs Vilniaus Sapiegų parko ir jo prieigų tvarkybos idėjos atviras architektūrinio projekto konkursas sulaukė tik vieno dalyvio.
Sapiegų parkas
Sapiegų parkas / Sauliaus Žiūros nuotr.

Net ir suprasdama, kad projektuoti Sapiegų parko atnaujinimą yra ne tik profesinio profesionalumo, bet ir puikių derybinių gebėjimų reikalaujantis iššūkis, savivaldybė nusivylusi kraštovaizdžio architektų neaktyvumu. Per ankstesnius šio parko tvarkybos idėjų ir net projekto aptarimus girdėjome gausybę profesionalių kraštovaizdžio projektavimo specialistų kritikos ir įžvalgų, tad juo labiau gaila, kad nė vienas jų nerado motyvacijos sudėlioti realų scenarijų, – sakė konkurso vertinimo konkurso pirmininkas, vyriausiasis Vilniaus architektas Mindaugas Pakalnis. – Konkursui pateiktas darbas bus įvertintas, bet atkreipiame dėmesį, kad čia ne tas atvejis, kur vienas konkurso dalyvis automatiškai reiškia, kad jis ir taps laimėtoju – bus vertinama labai atidžiai, o jei projektas netiks, konkursas gali likti be rezultato.“

Visos numatytos vertinimo procedūros – viešas pateikto projekto pristatymas ir vertinimas, nustatant atitikimą techninei užduočiai ir balus pagal konkurso sąlygose nurodytus vertinimo kriterijus – bus atliktos. Konkursui buvo numatytas 20 tūkst. eurų prizinis fondas.

Sauliaus Žiūros nuotr./Sapiegų parkas
Sauliaus Žiūros nuotr./Sapiegų parkas

Konkursui pateiktas projektas nuo kovo 8 d. bus eksponuojamas Lietuvos architektų sąjungos pastato antrame aukšte (Kalvarijų g. 1). Apžiūrėti ekspoziciją galima (laikantis saugumo reikalavimų) darbo dienomis, 9-17 val.

Kovo 17 d., 16-17 val. numatytas viešas konkursui pateikto darbo pristatymas, kuris vyks nuotoliniu būdu „Zoom“ platformoje. Projektą aptars recenzentai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis