Vidutinis pirkėjas – 50-mečių pora iš Vidurio ir Vakarų Europos, kuri perka trijų miegamųjų kambarių būstą, orientuotą į pietus ir maždaug 96 kv. m ploto, dažiausiai Kosta del Solio (isp. Costa del Sol) ir Levante regionuose.
Tačiau per pastaruosius metus ir Tenerifės pietų rajonas išryškėjo kaip „nauja madinga gyvenamoji vieta“ užsieniečiams bei viena svarbiausių vietovių pagal sandorių skaičių. Penkios pirmaujančios provincijos šiuo požiūriu buvo Malaga, kurioje užsieniečiams parduota 29,3 proc. „Aedas Homes“ butų, Alikantė (26,2 proc.), Valensija (10 proc.), Madridas (9,7 proc.) ir Tenerifės Santa Krusas (6,4 proc.).
Kaip rodo vystytojo apžvalga, vidutinis pirkėjas renkasi nekilnojamąjį turtą, kurio vidutinė kaina siekia beveik 500 000 eurų, ir kuris finansuoja vidutiniškai tik 27,9 proc. nekilnojamojo turto kainos.
Daugiau nei pusė naujų tarptautinių pirkėjų (53,5 proc.) įsigyja nekilnojamąjį turtą kaip antrąjį būstą, 23,9 proc. perka kaip investiciją, o 22,9 proc. perka nekilnojamąjį turtą, kad jį naudotų kaip savo nuolatinę gyvenamąją vietą.
Pagal pasaulio regionus 42 proc. tarptautinių klientų atvyksta iš Vidurio ir Vakarų Europos, 29 proc. – iš Rytų Europos, 13 proc. – iš Amerikos, 7 proc. – iš Jungtinės Karalystės, 4 proc. – iš Azijos ir 3 proc. – iš Šiaurės šalių, o likę 2 proc. – iš kitų šalių.
Per praėjusius metus minėtas plėtotojas turėjo daugiau nei 65 pilietybių klientų iš beveik viso pasaulio šalių, pavyzdžiui, Taivano, Mozambiko, Kazachstano, Bahreino ir Meksikos. Tačiau daugiausia buvo lenkų, olandų ir belgų, po jų – britų ir vokiečių.