Į savo kuriamą aviacijos bei su ja susijusių verslų ekosistemą oro uostas siekia pritraukti logistikos įmonę arba sandėliavimo ir siuntų statybos projektais užsiimančius investuotojus, į tokius projektus investuojančius nekilnojamojo turto fondus.
„Tarptautinis Šiaulių oro uostas turi du didelius privalumus: ilgiausią Baltijos šalyse orlaivių taką, kuris atlaiko net ir visiškai pakrautus transatlantinius orlaivius, taip pat – galimybę integruoti logistikos veikloje iškart tris transporto rūšis. Tai būtų oras, sausumos keliai bei geležinkeliai. Turime aiškią viziją, kuri atsispindi ir mūsų strategijoje, kokį projektą norime matyti paskutiniame laisvame mūsų žemės sklype“, – sako Šiaulių oro uosto direktorė Aurelija Kuezada.
Jos teigimu, plyno lauko tipo investicija gali sudominti ir logistikos įmones, ketinančias plėsti savo veiklą, taip pat – investuotojus į specialius nekilnojamojo turto projektus, išplėtojant modernius sandėliavimo bei siuntų apdorojimo centrus.
„Nenorime savęs apriboti tik vieno tipo investuotojais. Kai kurie rinkos lyderiai mielai investuoja patys, kiti renkasi ilgametę NT nuomą. Nesiimame spėlioti, ar į nuosavą orlaivių parką investuojanti interneto prekybos milžinė „Amazon“ tiesiogiai investuotų į logistikos centrą, ar ne. Esame atviri visiems, kad ir koks veiklos modelis jiems būtų priimtinas“, – pastebi oro uosto vadovė.
Aukcionui paruošto žemės sklypo plotas yra beveik 3,6 hektaro. Pradinis metinis nuomos mokestis – beveik 22,5 tūkst. eurų. Aukcionas įvyks kovo 6 d.
Kituose Šiaulių oro uosto valdomuose žemės sklypuose daugiausiai dėmesio skiriama orlaivių aptarnavimo paslaugų veikloms. Pernai daugiau kaip 24,5 mln. eurų vertės investicinių projektų įgyvendinusių Šiaulių meras Artūras Visockas sako, kad miestas nenustoja keistis, tampa vis jaukesnis, patogesnis ir svetingesnis.
„Nuolat investuojame į miesto gerovę, ne išimtis buvo ir praėję metai. Net ir tokiu sudėtingu laikotarpiu, kaip milžiniškas karas Ukrainoje, sėkmingai įgyvendinome išsikeltus tikslus. Kaip ir kasmet, daug dėmesio skyrėme investuotojų reikmėms, prisidėdami prie jiems palankių sąlygų sukūrimo. Žinoma, dėl karo atsirado daugiau netikrumo, buvo paveikti nusistovėję verslo ryšiai, logistikos grandinės, tačiau išlaikome optimizmą ir pasiryžimą augti“, – sako Šiaulių meras.
Šiaurės Lietuvoje įsikūrę Šiauliai pasižymi patogiomis susisiekimo galimybėmis, o išskirtinai ilgas Šiaulių oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo takas sudaro galimybes priimti tiek ypač didelius ir visiškai pakrautus orlaivius, tiek ir nedideliais orlaiviais atskrendančius investuotojus, verslininkus.
Netoli oro uosto esančioje Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) pastatytame naujame siuntų terminale veiklą pradėjo siuntų pristatymo ir logistikos bendrovė „DPD Lietuva“.
„Koronaviruso laikotarpiu sparčiai išaugusi elektroninė prekyba bei siuntų pristatymas paskatino atidžiau pažvelgti į šią, daug potencialo turinčią nišą ir svarstyti naujas plėtros galimybes. Šiauliai yra patogus logistikos mazgas ir dirbant Lietuvoje, ir plėtojant veiklą tarptautiniu mastu, todėl nenuostabu, kad miestas išlieka logistikos verslo atstovų akiratyje“, – teigia Šiaulių oro uosto vadovė.