Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

110 metų skaičiuojantis „Stumbras“ kitą dešimtmetį paskirs inovacijoms

Per 26 milijonus eurų – tiek per pastaruosius dešimt metų investuota į didžiausią stipriųjų alkoholinių gėrimų gamybos bendrovę Lietuvoje „Stumbrą“. Strateginės investicijos palietė gamybinės bazės atnaujinimą, talentų pritraukimą, prekės ženklo ir produktų pakuočių atnaujinimą. Šie pokyčiai leido bendrovei imtis naujų eksporto rinkų ir inovacijų. Ateinantį dešimtmetį bendrovė žada susitelkti į šių krypčių įtvirtinimą: sieks įleisti šaknis užsienyje, o visuose bendrovės lygmenyse diegs inovacijas.
Kviečiai
Kviečiai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Gebėjimas derinti naujausias technologijas ir klasikinius gamybos metodus mums padėjo išsikovoti stiprią poziciją Lietuvoje ir įžengti į užsienio rinkas. Šią formulę norime taikyti ir ateityje: mums svarbu, kad būtume modernūs ir inovatyvūs ne tik gamybos procesuose, bet ir kuriant naujus produktus, jų pakuotes. Svarbu, ir kaip dirbame tarpusavyje, kaip giliname savo ekspertiškumą“, – sakė generalinis direktorius Česlovas Matulevičius.

Nuo 2006-ųjų metų bendrovė išplėtė savo eksporto geografiją. Dabar daugiau nei 80 Lietuvoje pagamintų gėrimų galima įsigyti trisdešimtyje pasaulio šalių. 2015 metais konkurencingoje Lenkijos rinkoje degtinė „Stumbras vodka“ iškopė į antrąją vietą tarp importuojamų garsių pasaulyje degtinių1.

Jubiliejų bendrovė pasitinka pristatydama naują limituoto leidimo gėrimą „Stumbras vodka“ 110. Į prekybos vietas jau iškeliavo 110 skirtingo dizaino proginių butelių, papuoštų gamtos motyvais. Iš viso bus pagaminta 110 tūkst. tokių gėrimo butelių.

10 „Stumbro“ pasiekimų per 2006 – 2016 m.

110 metų minintis „Stumbras“ inovacijų prasme didžiausią augimą pademonstravo per pastarąją dešimtmetį. Susipažinkite su 10 bendrovės pasiekimų per paskutinių 10 metų.

  • Į gamybos bazę investuota apie 13 mln. EUR.
  • Eksportas išplėstas į 30 pasaulio šalių.
  • 2015 m. Lenkijoje „Stumbras vodka“ iškopė į antrąją vietą tarp importuojamų garsių pasaulyje degtinių.
  • Po privatizacijos atnaujintas produktų portfelis.
  • 80 proc. naujų produktų neša pelną.
  • Kuriant naujus produktus ir auginant talentus, pradėta bendradarbiauti su inovacijų centrais ir mokslo institucijomis
  • Atnaujintas „Stumbro“ prekės ženklas.
  • Pelnyta daugybė pakuočių dizaino apdovanojimų.
  • Iškovotos bei išlaikytos lyderio pozicijos pagrindinėse stipraus alkoholio kategorijose Lietuvoje.
  • Duris atvėrė „Stumbro“ muziejus.

1Remiantis 2015 metų IWSR duomenimis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?