6 pasaulinės tendencijos, norint išgyventi kūrybiškumo pasaulyje

Kaip iššūkius priimti ne su baime, o jaudinančia nuotykio nuojauta? Kaip įprastuose dalykuose įžvelgti galimybes? Kaip perprasti savo vartotoją ir pasiūlyti būtent tai, ko reikia jam? Į šiuos ir daugelį kitų kūrybos bei verslo sektoriui aktualių klausimų atsakymai paaiškės jau lapkričio 8-9 d. vyksiančioje kūrybiškumo konferencijoje „What's Next?“.
Prasidėjusi ateities tendencijų konferencija „What's Next?“ kviečia leisti į naujas pažintis
Prasidėjusi ateities tendencijų konferencija „What's Next?“ kviečia leisti į naujas pažintis / Projekto partnerio nuotr.

Dvi koncentruotas dienas idėjų, įžvalgų, įgūdžių ir pažinčių išsinešimui žadančios konferencijos metu bus pristatytos beveik 10 šiuolaikiniam kūrybos, technologijų ir verslo pasauliui aktualiausių tendencijų, kurias būtina pažinti visiems norintiems ne tik žengti koją kojon su naujovėmis, bet ir patiems jas diktuoti.

Potyrių dizainas (Experience Design) – tendencija, padedanti susidraugauti su savo klientais, nes juk gera vartotojo patirtis tai prekės ženklo sėkmė. Patirties dizaino įrankiai leidžia verslams planuoti ir pristatyti būtent tai, kas jų vartotoją įtraukia į vertybėmis paremtus santykius. O tai ne tik padeda analizuoti esamą situaciją, nustatyti problemas, bet ir neigiamas patirtis paversti teigiamomis. Potyrių dizaino temą „What's Next?“ konferencijoje pristatys dizaino agentūra „FOLK“.

VIDEO: What's Next? 2018

O kaip į bet kurią situaciją tiek darbe, tiek gyvenime žvelgti „šaltai“ ir apgalvotai? Pasaulinė gyvenimo būdo tendencija „Mental Fitness“ iliustruoja šiuolaikinio žmogaus poreikį lavinti ne tik kūną, bet ir sąmoningumą, formuoti nuoseklų mąstymą ir teisingą požiūrį į supančią aplinką. Ši tendencija jungia energijos valdymo, emocinio intelekto ir „flowhacking“ metodų, grįstų psichologija bei neurologija, panaudojimą. Ši tema turėtų būti aktuali visiems siekiantiems aukštesnių rezultate darbe, norintiems pagerinti savo produktyvumą ir išmokti suvaldyti dėmesį net tvyrant itin ekstremaliai atsmosferai.

Organizatorių nuotr./„What's Next?“
Organizatorių nuotr./„What's Next?“

Kūrybiška lyderystė (Creative Leadership) tai ne naujas, bet tendencingas ir vis labiau aktualus terminas kiekvieno dirbančio komandoje ar jai vadovaujančio profesionalo kasdienybėje. Tai ne tik gebėjimas įprastuose dalykuose įžvelgti galimybes, bet ir mokėjimas išsilaisvinti iš nusistovėjusių įpročių ir priimti originalius bei drąsius sprendimus. Tam reikia kūrybiškumo ir aštraus, nesuvaržyto mąstymo ir įgūdžių, kuriuos galima išlavinti. Kūrybiška lyderystė vadovams suteikia galimybę įminti improvizacijų meną, padedantį greitai reaguoti ir suvaldyti bet kokią situaciją.

Pasauliui vis labiau rūpi ir globalinės gamtos bei visos žmonijos elgesio problemos, tad atsakingas kūrybiškumas (Responsible Creativity) taip pat vis populiaresnė tendencija. Kodėl tai svarbu reklamos ir kūrybos sektoriui? Todėl, kad šiandien reklamos efektyvumas yra vertinamas ir per aktualaus socialinio poveikio perspektyvas – vertybių, politikos, šeimos, ekologijos, demokratijos, lygių teisių ir panašius kampus. Produktai ir paslaugos jau turi ne tik daryti mūsų gyvenimus patogesniais, bet ir prisidėti prie tvarios ateities kūrimo. Šią temą „What's Next?“ pristatys „The Atomic Garden Vilnius“.

Šiandien reklamos efektyvumas yra vertinamas ir per aktualaus socialinio poveikio perspektyvas – vertybių, politikos, šeimos, ekologijos, demokratijos, lygių teisių ir panašius kampus.

Pasaulyje, kuriame šiuolaikinis žmogus nebeturi laiko ilgoms istorijoms ir pirmiausia pasikliauna akimis, vizualūs pasakojimai ir turinys tampa pagrindine bei svarbiausia komunikacijos priemone. Tad kaip patraukti vartotojo dėmesį neištarus nė žodžio? Konferencijoje pristatoma Vizualinės kultūros (Visual Culture) tendencija nagrinės ne tik paveikų turinį, bet ir suteiks įžvalgų, kaip tai panaudoti vystant verslą ar net savo asmeninį įvaizdį socialiniuose tinkluose.

Pasaulis išgyvena didelių pokyčių etapą, kuriame daug senų, mums įprastų, metodų spręsti problemoms ir pasiekti tikslams, jau nebeveikia arba veikia ne taip, kaip norėtume, tad kūrybiškumas tampa vis aktualesnis. Kūrybiškas mąstymas (Creative Thinking) – raktas galintis padėti atrasti naujas formules, kaip į kylančias problemas žvelgti kūrybiškai, kaip prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų, tapti atvirais naujiems požiūriams ir kurti empatišką dialogą.

Visos šios tendencijos buvo kruopščiai atrenkamos su turinio partneriais, remiantis tarptautinių tendencijų prognozavimo agentūrų analizėmis (Trend Reports), didžiausią dėmesį skiriant šviežiems verslo ir kūrybiškumo modeliams, naujausioms technologijoms ir šiuolaikinio kūrybiško žmogaus gyvenimo būdui.

Šiemet lapkričio 8-9 d. vyksianti „What's Next?“ skirta kūrybinių sektorių atstovams, taip pat verslo, mokslo ir technologijų žmonėms, kurie domisi kūrybiniais sprendimais. Konferencija vyks menų fabrikas „Loftas“, Švitrigailos g. 29, Vilnius. Daugiau informacijos rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų