Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apie alaus kilmę „Kalnapilis“ pasakoja papildytoje realybėje

Savo ir viso Aukštaitijos aludarių krašto istoriją „Kalnapilis“ šią vasarą pasakoja pasitelkdamas papildytos realybės sprendimus. Papildytą realybę atverianti ir pirkėjo patirtį praturtinanti produkto pakuotė – pastaruoju metu pasaulyje populiarėjantis būdas suteikti daugiau žinių apie mėgstamą produktą ar gėrimą. Lietuvoje tai – vienas pirmųjų dienos šviesą sėkmingai pasiekusių pavyzdžių.
Apie alaus kilmę „Kalnapilis“ pasakoja papildytoje realybėje
Apie alaus kilmę „Kalnapilis“ pasakoja papildytoje realybėje / Užsakovo nuotr.

„Kalnapilio“ istorija atspindi ne tik mūsų bendrovės, bet ir visą lietuviško alaus legendą. Tam, kad mūsų šalyje gimtų kokybiškas alus, reikėjo tinkamų geografinių, gamtinių ir istorinių aplinkybių. Visa tai – tyrą vandenį, derlingą žemę ir vokiečių kilmės dvarininkų investicijas – turėjo Aukštaitijos kraštas. Mums rūpi šią istoriją perduoti ne tik alaus profesionaliems žinovams, bet ir alaus vartotojams“, – teigia „Kalnapilio“ vyriausiasis aludaris Ričardas Barakūnas.

Papildytos realybės rinkodaros sprendimai pasaulyje išpopuliarėjo prieš kelerius metus, Lietuvoje – tai vienas didesnio masto projektų greito vartojimo prekių rinkoje. Papildyta realybė leidžia gamintojui perteikti daugiau informacijos, šviesti vartotoją, skatinti jo domėjimąsi kilme, produkto sudėtinėmis dalimis, gamybos proceso paslaptimis.

Pasak R. Barakūno, kuo daugiau žinosime apie Aukštaitijos aludarių kraštą, tuo labiau galėsime vertinti šio krašto svarbą mūsų kultūrai ir ekonomikai. Juo labiau, kad Lietuva jau kurį laiką turi tvirtą poziciją pasauliniame aludarių žemėlapyje – dėl aukštos kokybės ir puikių alaus gamybai naudojamų ingredientų.

Alaus gamybos procese siekiame suderinti autentiškus receptus ir naujas technologijas. Interaktyvios pakuotės – vienas iš pavyzdžių

Istorijos vingiai lėmė, jog spurtą tarptautiniu mastu pripažintai Aukštaitijos aludarių krašto kokybei davė dvarininkas, iš Vokietijos atvežęs ne tik receptūras, bet ir technologijas. „Alaus gamybos istorija neatsiejama nuo socialinio gyvenimo raidos, žmonių darbo ir švenčių režimo, papročių tęstinumo ir tradicijų perdavimo iš kartos į kartą. Alaus gamybos procese siekiame suderinti autentiškus receptus ir naujas technologijas. Interaktyvios pakuotės – vienas iš pavyzdžių“, – teigia R.Barakūnas.

Lietuviško alaus istoriją pasakoja keturiose naujo dizaino „Original“ alaus pakuotėse paslėpta papildyta realybė. Istorijas gali peržiūrėti ir išgirsti kiekvienas, turintis skardinę gėrimo ir įsidiegęs mobiliąją programėlę „Arilyn“. Riboto leidimo „Original“ pakuočių dizainą kūrė ir alaus istorijas vizualiai atpasakojo grafinio dizaino ir ženklodaros agentūra „DADADA Studio“. Papildytos realybės sprendimą „Kalnapilis“ įgyvendino kartu su reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos