TOPO CENTRO generalinio direktoriaus Remigijaus Štaro teigimu, atnaujintose parduotuvėse susivienija TOPO CENTRO stipriosios pusės, užtikrinančios geriausią kliento patirtį. „Pirkėjai tikrai pajus skirtumą, nes pasikeitė ne tik iškabos ar prekių išdėstymas: visose parduotuvėse papildytas asortimentas ir įdiegtas naujas klientų aptarnavimo standartas, kuris užtikrins, kad mūsų pirkėjams bus sutiekta geriausia konsultacija“, – teigia R. Štaras.
„Naujausios koncepcijos pranašumą įrodo ir mėnesio pradžioje atidaryta parduotuvė Kauno Akropolyje: būdama vidutinio ploto, pagal pardavimus ji jau vejasi didžiąsias TOPO CENTRO parduotuves“, – sako Remigijus Štaras. „Kauno Akropolio sėkmę lemia suburta gera komanda, išskirtinis asortimentas, kuomet populiariausius televizorių modelius ir stambią buities techniką papildo maksimalus telefonų, kompiuterių ir namų apyvokos prietaisų pasirinkimas, prilygstantis didžiausioms tinklo parduotuvėms. Šios parduotuvės patrauklumą taip pat didina ir dėmesys inovacijų pristatymui, nes galima apžiūrėti išmaniųjų namų stendą, naujausius dronus, 3D spausdintuvus, bioninį paukštį ar jutiklį „PARROT Power flower“, kurį prisijungus prie mobiliojo prietaiso, galima sekti naminių augalų „savijautą“, – sužinoti, kada augalą palaistyti, pastatyti į labiau apšviestą ar šiltesnę vietą, patręšti ar persodinti.
Jau dvidešimt metų veikiantis didžiausias Baltijos šalyse mažmeninės prekybos buities technika ir elektronika tinklas TOPO CENTRAS 25 Lietuvos miestuose turi 35 parduotuves, kuriose per metus apsilanko daugiau nei 6 milijonai pirkėjų. Įmonei priklauso ir internetinė parduotuvė Topocentras.lt, patenkanti tarp sparčiausiai augančių savo kategorijoje. Jau 20 metų veikianti bendrovė yra didžiausios buitinės elektronikos pirkimo grupės Europoje „Euronics International“ narė, kuriai priklauso daugiau nei 10.000 parduotuvių 35 šalyse.