„Svarbiausias Lietuvos pašto siekis – suteikti kokybiškas iš šiuolaikiškas paslaugas, o taip pat užtikrinti geras darbo sąlygas darbuotojams. Efektyvus nekilnojamojo turto valdymas prisideda prie šios strategijos įgyvendinimo. Patalpas, kurios nėra tinkamos naudoti pagrindinėje veikloje, siekiame parduoti viešojo aukciono būdu, – sako Lietuvos pašto komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė.
– Tai leidžia koncentruotis į pagrindinę veiklą, taip pat užtikrinti reikalingas investicijas strateginių projektų įgyvendinimui – tęsti modernizaciją, kuri leidžia didinti paslaugų kokybę klientams, kartu gerinant ir darbo sąlygas darbuotojams“.
Vytauto g. 53 įsikūrusiose patalpose Lietuvos pašto veikla vykdyta iki 2021 m. balandžio mėnesio. Patalpos nebuvo pritaikytos šiuolaikiškai pašto veiklai, prie pastato nebuvo įmanoma patogiai privažiuoti – tai sukeldavo sunkumų ir klientams, ir pašto darbo organizavimui.
Tolimesniam patalpų eksploatavimui būtų buvusios reikalingos reikšmingos investicijos kapitaliniam remontui. Todėl buvo nuspręsta esamų patalpų atsisakyti ir pašto paslaugas perkelti į naujas, pagal modernią koncepciją įrengtas patalpas.
Pastaraisiais metais aukciono būdu buvo parduota ir daugiau Lietuvos paštui priklausiusių pastatų – išskirtiniai pastatai netruko surasti naujus savininkus, galinčius užtikrinti reikiamas investicijas pastatų atnaujinimui ir prasmingam panaudojimui. Jau žinoma, kad buvusio Vilniaus centrinio pašto patalpose įsikurs ISM universitetas, o Biržuose buvusiose pašto patalpose planuojama įrengti muziejų.