„Žiniasklaidoje svarbiausias yra kokybiškas turinys,“ – įsitikinęs „AeroTime“ vadovas Mindaugas Gumauskas. Pasak jo, aviacijos naujienų portalo tikslas yra dalintis vertinga bei naujausia informacija apie aviacijos aktualijas ir būti pirmu pasirinkimu industrijos profesionalams bei entuziastams visame pasaulyje.
„Turime stiprią, ilgametę patirtį aviacijos žiniasklaidoje turinčią tarptautinę žurnalistų komandą, kuri ne tik rašo, bet ir seka rinkos naujienas, lankosi aviacijos renginiuose, yra nuomonės formuotojai, kurie dalinasi savo ekspertine nuomone socialinės medijos kanaluose,“ – dalinasi M.Gumauskas. Naujienų portalo komandoje – net 13 tautybių aviacijos specialistai, dirbantys iš įvairiausių pasaulio kampelių.
Tačiau, anot „AeroTime“ vadovo, vien aukštos kvalifikacijos žurnalistų, gebančių kurti kokybišką, įdomų ir įtraukiantį turinį, neužtenka. „Vienas didžiausių mūsų konkurencinių pranašumų rinkoje yra tai, kad įvairių skaitmeninių įrankių pagalba mes analizuojame mūsų portalo skaitytojų patirtį ir stengiamės pasiūlyti jų poreikius atitinkantį turinį.
M.Gumauskas teigia, jog naujienų portalas yra tobulinamas remiantis vartotojų patirties (UX) bei realaus laiko duomenų pritaikymu priimant verslo, rinkodaros bei redakcinius sprendimus.
Portalo vadovas teigia, jog turinį kurianti komanda nuolat analizuoja portalų vartotojų elgsenos duomenis, kurie leidžia lankytojus segmentuoti ir siūlyti jiems aktualiausią turinį.
Portale taip pat dažnai vykdomos kampanijos, kuriomis siekiama atkreipiant dėmesį į iššūkius ar aktualijas aviacijos industrijoje. Viena daugiausiai dėmesio susilaukusių kampanijų buvo „Moterys aviacijoje“ – antrus metus vykdoma iniciatyva, kuria siekiama atkreipti dėmesį į lyčių lygybę aviacijos industrijoje ir paskatinti daugiau moterų rinktis aviacijos profesijas.
Pasak M.Gumausko, prie portalo sėkmės prisideda ir tai, kad jame publikuojamas ne vien tekstinis turinys. „Nemažai dirbame ir su vaizdiniu bei garsiniu turiniu. Mūsų profesionalioje „AeroTime TV“ studijoje dažnai kalbiname įvairių aviacijos įmonių vadovus, o taip pat esame darę interviu su JAV Federalinės Aviacijos Administracijos ir Jungtinės Karalystės civilinės aviacijos administracijos vadovais bei su buvusiu JAV ambasadoriumi NATO. Be ilgo formato turinio, šiuo metu daug dėmesio skiriame trumpo formato vaizdo klipams, kurie ypač populiarūs įvairiose socialinės medijos platformose.
Nepaisant to, kad „AeroTime“ jau tapo vienu iš aviacijos žiniasklaidos lyderių, planuose – tolimesnė plėtra ir augimas. „Planuojame ir toliau auginti portalo skaitytojų auditoriją ir prisidėti garsinant Lietuvos, kaip aviacijos paslaugų centro, vardą visame pasaulyje,“ – sako M.Gumauskas.
„AeroTime“ priklauso vienai didžiausių pasaulyje aviacinių paslaugų grupei „Avia Solutions Group“.