„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Barbora“ žengia į greitąją komerciją: pristatys prekes į namus per valandą

Didžiausia elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pristato naują paslaugą – prekes į namus klientai galės gauti per 60 min. Pirmieji paslaugą išbandyti galės Vilniaus gyventojai.
Prekių pristatymas truks iki 60 min.
Prekių pristatymas truks iki 60 min. / „Barbora" nuotr.

„Pirmuosius žingsnius į greitąją komerciją žengėme praėjusių metų vasarą, pasiūlę prekių atsiėmimą „Drive-in“ stotelėse per 30 min. Tačiau visada siekėme kurti paslaugą, kuri klientams būtų patogiausia, o absoliuti dauguma klientų renkasi prekių pristatymą į namus. Skirdami didelį dėmesį savo paslaugų kokybei, nenorėjome paskubomis šokti į važiuojantį traukinį – skyrėme laiko paslaugai išvystyti ir tikime, kad greitą prekių pristatymą paleidžiame pačiu laiku. Vasarą nenorime švaistyti laiko apsipirkimui, dažniau perkame spontaniškai ir norime prekes gauti čia ir dabar – tą klientams ir pasiūlysime“, – apie naują paslaugą kalba A.Ladauskas.

„Barbora" nuotr./Andrius Ladauskas
„Barbora" nuotr./Andrius Ladauskas

Neribos asortimento

Pasak A.Ladausko, „Barbora Express“ pristatymo paslaugos išskirtinumas rinkoje bus platus prekių pasirinkimas – prekes greitam pristatymui klientai galės rinktis iš viso e. parduotuvės siūlomo asortimento, t.y. iš 14 tūkst. skirtingų prekių. Be to, minimali užsakymo suma bus dukart mažesnė nei perkant įprastai – 9,99 Eur.

„Greitam prekių pristatymui naudosime jau „Barboros“ išvystytą prekių surinkimų procesą, kuris leis per trumpą laiką surinkti užsakymą iš itin plataus asortimento. Skirtumas nuo įprasto surinkimo – visą užsakymą rinks vienas prekių surinkėjas. Pradėjus rinkti užsakymą, apie jį informacija bus perduota kurjeriui, kuris lauks prie surinkimo centro, kad paruoštą užsakymą iškart galėtų vežti klientui“, – apie paslaugą pasakoja A.Ladauskas.

Naujovė – galimybė sekti užsakymą

Su „Barbora Express“ paslauga klientams pristatoma dar viena naujovė – galimybė sekti savo užsakymo statusą. Po užsakymo apmokėjimo klientas gaus trumpąją SMS žinutę su nuoroda, kurioje galės matyti preliminarų užsakymo pristatymo laiką, vėliau sekti ir kurjerio kelionę. Tai leis dar patogiau planuotis laiką prekių priėmimui.

„Ši paslauga bus patogi tiems, kurie nori gauti prekes į namus ir greitai, tačiau ne visada gali iš anksto susiplanuoti laiką kurjeriui priimti. Taip pat orientuojamės į klientus, kuriems prekių prireikia spontaniškai – pritrūksta ingredientų gaminant vakarienę ar užkandžių draugų vakarėlyje“, – apie tikslinę paslaugos auditoriją kalba „Barboros“ vadovas.

„Barbora Express“ prekių pristatymas bus prieinamas didžiajai daliai vilniečių, kuriems užsakymai bus vežami iš „Akropolio“ ir „Ozo“ surinkimo centrų. Ateityje planuojama greitą pristatymą pasiūlyti ir kitų miestų gyventojams. Tokią pačią paslaugą „Barbora“ vysto ir Lenkijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų