Ne visai primityvi „Primitivo“ populiarumo legenda
R. Fokas linkęs manyti, kad būtent jo kolega Gintautas Jašinskas „atrado“ „Primitivo“ vynuogę Italijoje. Na, greičiau ne atrado, bet nutarė, kad jos tirštas, intensyvus skonis ir „vaisiškas“ kvapas ypač imponuos Lietuvos vartotojui. Nuojauta R.Foko neapgavo – būtent MV pradėtą importuoti vyną iš „Primitivo“ netrukus pastebėjo kiti konkurentai ir šią madą plėtojo tol, kol ši vynuogė ėmė apskritai dominuoti itališko vyno segmente.
Atsinaujinusios „Bottlery“ yra logiška judėjimo abiem kryptimis tąsa. Šios parduotuvės ketina būti ypatingai draugiškos ir demokratiškos pirkėjui. Tuo pačiu, jo konsultantai nesiruošia vien pataikauti paplitusiems stereotipams ir stengsis kiek įmanydami supažindinti savo pirkėjus su tuo, kas nusipelnytų jų dėmesio.
„Netgi labiausiai užsispyrusį pirkėją galima pamažu palenkti“, – svarsto Rolandas. „Pamenu, vienas iš nuolatinių pirkėjų buvo prisiekęs, kad už vyną nemokės daugiau, nei jo įsivaizduojama kainosviršutinė riba. Tačiau kartą įtikinau jį išbandyti naują atvežtą produktą, po to antrą ir trečią kartą. Dabar jis liūdnai prisipažįsta, kad grįžti prie savo ankstesnės ribos jau nebegali“.
Senojo ir Naujojo pasaulio imtynės lentynose
R.Fokas, pristatydamas naująjį „Bottlery“ asortimentą, mielai pasakoja apie tendencijas, kurias pastebėjo per 14 savo darbo metų.
„Vartotojų skonis tobulėja, jie ieško naujų patirčių, tad pastebiu tam tikrą pokyčių dinamiką.Parduotuvėje, kurioje dirbu, Subačiaus gatvėje,tikrai dominuoja Italija. Tuo tarpu visame „Bottlery“ tinkle „laimi“ ispanai. Naujojo Pasaulio banga – Čilė, Argentina – dabar šiek tik nuslūgo. Jau trečius metus iš eilės populiarėja viskiai – netgi japoniški, nors jie, tiesą sakant, tęsia škotiškų vieno salyklo viskių tradiciją. Degtinės perkama vis mažiau. Ir kaip nepaminėti putojančių vynų – ne tik „Prosecco“ ir „Cava“, bet ir prancūziško šampano. Pavyzdžiui, „Moutard“ kone vien mūsų tinklo pastangomis tvirtai užėmė antrą vietą tarp visų Lietuvoje parduodamų šampanų“ – dalinasi patirtimi R.Fokas.
R. Fokaspripažįsta, kad skonių mados tikrai lemiapirkėjo apsisprendimą, tačiau dar labiau tai priklauso nuo patikimopardavėjo konsultacijos. „Mes čia, „Bottlery“, ne tik domimės, koks pirkėjo biudžetas, – tai tik vienas iš daugelio atskaitos taškų. O jau kai mums pasako, kokiai progai perka gėrimą, kokį maistą ketina prie jo patiekti, kurių gėrimų skonis anksčiaupatikęs, tuomet galime pasiūlyti ir konkretų pirkinį“.
Skonio paieškos yra žaidimas
Atsinaujinusios koncepcijos specializuotos gėrimų parduotuvės „Bottlery“ ne tik pasižymi naujovišku interjeru ir butelių išdėstymu, bet ir teikia įvairias paslaugas – pirkinių įpakavimą dovanoms, siūlo idėjas kokteilių receptams.Taip siekiama klientui apsipirkimą paversti įdomia ir malonia pramoga.
Ir vis dėlto, R.Fokas įsitikinęs, kad sėkmės priežastis slypi kitur. „Skonio paieškos yra žaidimas, kuris prasideda nuo pirmojo žodžio, kuriais parduotuvėje apsikeičia pirkėjas ir konsultantas“.
Naujuoju pavadinimu ir naująja koncepcija „Botllery“ startavo jau lapkričio 4 d. Ištikimi pirkėjai gali būti ramūs – parduotuvėje Subačiaus gatvėje jų lauks pirkėjų ir gėrimų skonius gerai žinantis Rolandas Fokas.