Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dėl nekokybiškos prekės iš Lenkijos – tarptautinės pajėgos apginti pirkėją

Po to, kai pirkėją iš Lietuvos ėmėsi ginti Europos vartotojų centrų tinklo (ECC-Net) centrai Lietuvoje ir Lenkijoje, internetinė parduotuvė priversta grąžinti sumokėtus pinigus bei atsiimti nekokybiškas prekes.
Nusivylusi moteris
Nusivylusi moteris / 123rf.com

Vartotoja iš internetinės parduotuvės Lenkijoje užsisakė 9 pakuotes miltelių gėrimams gaminti. Prekės į Lietuvą pristatytos nemokamai, bet buvo brokuotos: visos dėžutės sulankstytos, kitos net pradarytos, iš jų byrėjo milteliai. Pirkėja nedelsiant kreipėsi į internetinę parduotuvę su prašymu išspręsti šią problemą.

Pardavėjo atsakymas buvo trumpas: tai kurjerio, prekių pristatytojo, kaltė.

Pirkėja atkreipė pardavėjo dėmesį, kad siuntinio dėžė nebuvo pažeista išoriškai, vadinasi, į dėžę buvo sudėtos jau brokuotos prekės. Į pakartotinius prašymus spręsti problemą ir pakeisti prekes kokybiškomis pardavėjas nebeatsakė.

Vartotoja kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Šis, bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Lenkijoje, priminė pardavėjui, kad jis, o ne kurjeris yra atsakingas, kad kokybiška prekė pasiektų vartotoją. Pardavėjas atsiprašė pirkėjos, atsiuntė kurjerį prekėms paimti bei grąžino pinigus.

Europos vartotojų centro Lietuvoje vedėja daktarė Raimonda Balnienė teigia, kad kai vartotojų teises ginti imasi tarptautinės pajėgos, problemos sprendžiamos ir greitai, ir efektyviai.

„Ir Europos vartotojų centrų tinklui nesvarbu, ar prekės bei paslaugos pirktos internetu ar tiesiogiai. Giname visus vartotojus, visiems galioja vienodos taisyklės.

Todėl kviečiu į mus kreiptis vartotojus, manančius, kad Europos Sąjungos valstybėse, taip pat Norvegijoje ir Islandijoje, buvo pažeistos jų teisės perkant prekę ar gaunant paslaugą. Reikalui esant, į pagalbą nemokamai atskubės visas Europos vartotojų centrų tinklas“, – teigia Raimonda Balnienė.

Europos vartotojų centrų tinklas imasi ginti vartotojus, jei jiems patiems nepavyksta to padaryti. Pagalba teikiama nemokamai. Europos vartotojų centras vartotojo gyvenamojoje valstybėje, bendradarbiaudamas su centru verslininko šalyje, padeda spręsti problemas, kilusias vartotojams Europoje, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą kitose Europos Sąjungos valstybėse, Norvegijoje ar Islandijoje.

Europos vartotojų centrų tinklą sudaro 30 centrų.

Europos vartotojų centras Lietuvoje veikia nuo 2005 m.

Daugiau informacijos svetainėje www.ecc.lt

Šio straipsnio publikavimas yra finansuojamas Europos Sąjungos Vartotojų Programos (2014-2020).

Šio straipsnio turinys atspindi tik autoriaus poziciją bei yra jo atsakomybė; tai negali būti vertinama kaip atspindinti Europos Komisijos ir/ar Vartotojų, sveikatos, žemės ūkio ir maisto programų vykdomosios agentūros (CHAFEA) ar kitos Europos Sąjungos institucijos poziciją. Europos Komisija ir Agentūra neprisiima jokios atsakomybės už pateiktos informacijos panaudojimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai