Sukurti skaitmeninę kampaniją, kuri populiarintų žurnalų skaitymą kaip galimybę gyventi lėčiau. Taip skamba konkurso užduotis, kurią inicijuoja pagrindinis konkurso partneris – žurnalas „Žmonės“.
Konkurso organizatoriai pastebi, kad nuolatinis skaitmeninis įsitraukimas vagia laiką, kurį būtų galima skirti sau – poilsiui, įkvėpimams, asmeniniam tobulėjimui. Kokybišką poilsį išstumia momentiniai priešokiai į socialinius tinklus arba ilgas, pasyvus naršymas. Psichologai tai vadina skaitmeniniu nerimu, kurį lydi nemiga, dėmesio koncentracijos stoka, o kraštutiniais atvejais – depresija.
Galimybę paspausti pauzę nuo įtempto gyvenimo tempo ir įtraukti į ramų, lėtą, kokybišką laiką sau suteikia kita medija – tai žurnalai. Sasekso universiteto mokslininkai skaičiuoja, kad kasdien užtenka 6 minučių lėtojo, ramaus skaitymo, kad sulėtėtų širdies rimtas, o raumenys atsipalaiduotų. Šiuo požiūriu, lėtasis skaitymas yra veiksmingesnis nei muzika, arbata ar pasivaikščiojimas.
Jungtinėje Karalystė žurnalų leidėjai šią situaciją sprendžia susivieniję iniciatyvai „Press Pause“. Konkurso partneris „Žmonės“ siekia panašią kampaniją sukurti ir Lietuvoje.
Užduoties sprendimui sukurti konkurso dalyviai turi vieną dieną. Konkurse dalyvauja 26 dalyvių poros iš šalies reklamos, skaitmeninių sprendimų ir žiniasklaidos planavimo agentūrų.
Jų darbus vertins komisija, kuriai pirmininkauja kūrybos vadovas Antonio Bechtle. Komisijoje taip pat yra „Kanų liūtų“ festivalio atstovas Lietuvoje Tomas Balžekas, prekės ženklų strategas Andrius Grigorjevas, Justina Palinavičiūtė, „BoredPanda“ reklamos operacijų vadovė, ir Žygimantas Kudirka, kuris „Jaunųjų liūtų“ finaliniame konkurse Kanuose 2015 metais laimėjo sidabrą.
Finalinis „Jaunųjų liūtų“ konkursas Kanuose kartu su dešimtimis dalyvių porų iš viso pasaulio – toks prizas laukia ir šiųmetinio konkurso Lietuvoje laimėtojų. Kas Lietuvai birželio mėnesį atstovaus Kanuose ir kovos dėl pasaulinio apdovanojimo, paaiškės jau pirmadienį.
„Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje organizuoja „Lions share“, kuri taip pat rengia „Geriausių „Kanų liūtų“ reklamų“ peržiūras ir kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD.