„Konferencija „LiMA Day Lietuva“ pirmiausia yra marketingo bendruomenės šventė, į kurią susirenka marketingo profesionalai ir visa bendruomenė sužinoti naujausių tendencijų, pasisemti idėjų ir įkvėpimo naujiems metams. Šių metų mados tema kilo su LiMA nariais diskutuojant apie konferenciją – juk ja siekiama perteikti marketingo tendencijas bei naujoves. Tai kelia asociacijų su mados pasaulio ritmu, tad nusprendėme pakviesti dalyvius į mados kolekcijos pristatymą, kurio tikslas – parodyti naujausias marketingo „madas“, – šių metų konferencijos koncepciją apibūdino LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Jai antrina ir LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis: „Marketingas ir jo tendencijos, taip pat kaip ir mada, nuolat keičiasi, kartais šokiruoja, o kartais nuvilia. Šioje konferencijoje mados nebus kuriamos, nes jos jau yra sukurtos. Šiemet kviesime padiskutuoti, kaip nepasiklysti tarp stiliaus ir mados, kaip prisitaikyti prie nuolat kintančių vartotojų poreikių, kaip atsiskleisti skaitmeninėje rinkodaroje. Taip pat aptarsime daug kitų marketingo bendruomenei aktualių temų. Džiaugiamės, kad į „LiMA Day“ pavyko pakviesti pačius didžiausius kūrėjus, kurie dalinsis tendencijomis, savo patirtimi bei naujausiomis įžvalgomis apie madą jų akimis.“
Atskleidžia marketingo ir mados sąsajas
Mados dizaineriai ir marketingo specialistai kurdami siekia vieno tikslo – išlaikyti arba pagerinti organizacijos, kurioje dirba, veiklą, pritraukdami naujas auditorijas. Pasak LiMA direktorės, skiriasi tik būdai, kaip pasiekti šį tikslą: „Galima išskirti kelis pagrindinius bendradarbiavimo tarp šių dviejų sričių veiksnius: mados dizainerius ir marketingo specialistus vienija požiūris į produktą, prekės ženklą ir vartotoją, abu jie yra suinteresuoti kurti vertę per kūrybinius ir efektyvius sprendimus.“
Marketingas, kaip ir mada, pirmiausia reaguoja į besikeičiančius vartotojų poreikius bei elgseną, išbando inovatyvią taktiką, stebi ir pritaiko naujausias tendencijas. „Šiandieniniai klientai ir produktų ar paslaugų vartotojai tapo dar reiklesni. Jie nenori pirkti tik drabužio ar tik draudimo paslaugos – jie nori nusipirkti istoriją, gyvenimo būdą, emocijas. Taigi rengdami konferenciją siekėme pabrėžti šį poreikį ir pažiūrėjome į marketingą per mados, kaip naujovių skelbėjos, naujų tendencijų sumanytojos, prizmę. Mūsų tikslas yra skatinti konferencijos dalyvius priimti naujoves ir kitaip pažiūrėti į marketingo strategijas, aktyviai reaguoti į besikeičiančią aplinką ir poreikius“, – sako L.Šiautkulis.
Išskirtiniai konferencijos pranešėjai
Šiemet konferencijoje Lietuvos marketingo specialistams pranešimą skaitys viešnia iš Nyderlandų Christine Boland. Ji yra viena lyderiaujančių tarptautinių tendencijų stebėtojų ir analitikių, jau daugiau nei dvidešimt metų identifikuojanti vartotojų rinkos tendencijas. Ch. Boland tokioms tarptautinėmis įmonėmis kaip „Estée Lauder“, „Bugaboo“, „Unilever“, „Marks & Spencer“, „Apple“, „Rituals“ teikia įžvalgas, kad padėtų priimti strategiškai naudingus sprendimus, kurti naujoves bei produktus. Vilniuje Ch. Boland pristatys naujausius vartotojų poreikius. Ji teigia, kad stebėdami dabartinius pasaulio įvykius, galime matyti, kaip rinka atrodys rytoj. Svarbu suprasti ir pritaikyti visuomenėje vykstančias tendencijas kasdieniuose verslo ir marketingo sprendimuose lengvai suprantamu, prieinamu ir įkvepiančiu būdu.
Gabrielė Burbienė, ŽMONĖS rinkodaros vadovė, pateiks savo produkto ir prekės ženklo sėkmės pavyzdį ir papasakos apie „Žmonės“ transformaciją: kas garantavo labiausiai aptarinėjamos žiniasklaidos priemonės vardą; kaip lojalių skaitytojų per mažiau nei metus padaugėjo 70 proc.; kaip pavyko įgyvendinti turinio pokyčius ir nenužudyti savo prekės ženklo.
Andrius Grigorjevas, „Be&Do | value consulting“ strategas ir partneris, ieškos atsakymų į klausimus, kokie pagrindiniai barjerai trukdo mums galutinai pasakyti, kad nusimetėme senų rinkodaros vaidmens nesusipratimų naštą ir dabar veiklą vykdome moderniai. Kokiuose procesuose turime dalyvauti (o į kuriuos nereikia kištis)? Kokią informaciją ir įžvalgas turime atnešti (ir kokiems žmonėms aiškinti, kaip gyventi), jei norime sugriauti galutinį pasipriešinimą šiuolaikiniam rinkodaros vaidmeniui organizacijoje?
Apie kūrybiškumą ir dizaino efektyvumą bei vietą organizacijose kalbės Jonas Liugaila, CRITICAL dizaino strategas. Linas Šiautkulis, „BPN Lietuva“ vadovas, pasakos apie jutiminės rinkodaros madas ir tai, kad strateginiai marketingo sprendimai turi būti priimami ne iš jausmo, o remtis patikrintais rezultatais. „USP Baltics“ rinkodaros vadovė Dovilė Zaidė kalbės apie privačius tinklų prekės ženklus ir jų keliamą iššūkį žinomiems prekių ženklams lentynoje.
Rinkodaros specialistai turi vis daugiau protingų technologijų, gilesnį auditorijos pažinimą, mokymų, prieigos prie naujausių tendencijų, tačiau atsikratyti seno įpročio gaminti jokišką, beveidę, niekišką reklamą nenorima. Apie tokią reklamos formą pasakos reklamos agentūros „New!" partneris Tomas Ramanauskas. Taip pat konferencijos dalyviai išgirs apie MO Muziejaus prekės ženklo išskirtinumo sėkmės pavyzdžius. Išskirtinę augimo istoriją pristatys Eddy Jackson (UK), „Vinted” marketingo direktorius.
Savo įžvalgomis ir patirtimi konferencijoje dalinsis ir daugiau pranešėjų: Eleonora Šeimienė (KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas), Laura Kaziukonienė („Super Garden“), Emanuelis Ryklys („Crooked Nose & Coffee Stories“), Laura Rimkutė („Triple O Consulting“), Mindaugas Rakauskas („All Media Lithuania“), Evelina Rimkienė (ARLOOPA).
Organizatoriai teigia jau dabar matantys, kad konferencija taps rekordinė, paskelbtas papildomų bilietų pardavimas, nes pirmieji 700 jau parduoti.
„LiMA DAY’18. MADOS“ konferencija vyks lapkričio 28 dieną Lietuvos parodų ir kongresų centre Litexpo, Vilniuje.