Dovana Vilniaus mamytėms – 100 porų žieminių batų

Sausio 21-osios rytmetį dviejuose pagrindiniuose sostinės parkuose vaikais vedinų mamų ir močiučių laukė staigmena: gerai žinomos įmonės darbuotojai joms dovanojo atstovaujamo prekės ženklo žieminę avalynę.
Akimirka iš „Walkmaxx“ batų dalinimo akcijos
Akimirka iš „Walkmaxx“ batų dalinimo akcijos / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Vilniaus Bernardinų ir Vingio parkuose, termometro stulpeliui rodant penkis laipsnius šalčio bei gąsdinant dar didesniu oro temperatūros kritimu, vaikų vežimėlius stumiančioms ar su mažaisiais vaikštinėjančioms mamoms ir močiutėms buvo įteikta net 100 porų šiltų, drėgmei atsparių „Walkmaxx“ batų, išsiskiriančių neslystančiu padu. Anot „Walkmaxx“ prekės ženklo vadovės Lauros Katelovičienės, tokia avalynė – būtent tai, ko reikia vaikus prižiūrinčioms moterims šaltomis ir drėgnomis žiemos dienomis.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Akimirka iš „Walkmaxx“ batų dalinimo akcijos
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Akimirka iš „Walkmaxx“ batų dalinimo akcijos

„Kadangi augančiam organizmui būti gryname ore sveika, nuo pasivaikščiojimo su vaikais lauke neturi atbaidyti nei šaltukas, nei purvas gatvėse. Taip jau įprasta, kad mamoms ir močiutėms tiesiog nėra blogo oro! Na o kol patys mažiausieji ramiai snaudžia šiltose ir saugiose vežimėlių „pakuotėse“, jų mamos ar močiutės žiemą susiduria su išties įvairiais iššūkiais. Kone pagrindinis jų – patogios ir patikimos avalynės pasirinkimas. Būtent tinkama avalynė ir lemia tai, ar šaltoku žiemos oru bus galima nužingsniuoti ne vieną kilometrą, nerizikuojant sušalti ar sušlapti kojų, o vėliau ir susirgti“, – aktualią problemą akcentuoja L.Katelovičienė.

Dovanotos avalynės prekės ženklo vadovė pabrėžia, kad renkantis patikimus batus žiemai, svarbia tampa dar viena jų savybė – saugumas. „Paslysti žiemą bijome visi, nes tai gali baigtis trauma. Tačiau pasekmės gali būti ir kur kas rimtesnės, jei tokia nelaimė nutiktų stumiant vežimėlį, nešant ar vedant savo mažylį“, – paaiškina p. Katelovičienė.

Dar kelios dovanotos avalynės ypatybės, kurias, pasak Lauros Katelovičienės, įvertins mamos ir močiutės, tai – tolygiai paskirstyti svorį padedantis ir sąnariams tenkantį spaudimą sumažinantis lenktas batų padas bei komforto pojūtį suteikiantys „Memory“ medžiagos vidpadžiai. Kaip teigia prekės ženklo atstovė, šie avalynės pranašumai išties gali padėti sumažinti daug vaikštančių moterų kojų nuovargį. Taigi tokia akcija vaikus prižiūrinčioms mamoms ir močiutėms norima priminti rūpintis savo patogumu ir sveikata, pasirenkant tinkamą avalynę.

Paklausta kaip vertina akciją, p. Katelovičienė šypsosi: „Tiek gražių emocijų nesitikėjau nei aš, nei avalynę padėję dalinti kolegos. Sulaukėme daug nuoširdžių padėkų, džiugios nuostabos ir net apkabinimų! Viena močiutė, gavusi batų porą, apdovanojo mus įsiminusiu posakiu – „duodanti ranka niekada nelieka tuščia“. Tikimės, kad ir ateityje galėsime surengti dar ne vieną panašią akciją“, – smagios žiemos bei šiltų, sausų ir saugių pasivaikščiojimų visiems linkėdama, džiaugiasi „Walkmaxx“ prekės ženklo vadovė.

„Studio Moderna“ – nuo 2003 metų Lietuvoje veikianti, pirmaujanti Slovėnijos daugiakanalė elektroninės prekybos organizacija ir tiesioginė vartotojų platforma centrinėje ir rytų Europoje (CRE) bei Rusijoje, sukūrusi gerai žinomus prekių ženklus: „Top Shop“, „Dormeo“, „Delimano“, „Walkmaxx“, „Rovus“, „Wellneo“ ir kt.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Akimirka iš „Walkmaxx“ batų dalinimo akcijos
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Akimirka iš „Walkmaxx“ batų dalinimo akcijos

„Walkmaxx“ – „Studio Moderna“ priklausantis prekės ženklas: avalynė lenktu padu. Originalus lenktas „Walkmaxx“ padas padeda suaktyvinti kojų ir sėdmenų raumenis, taip sumažindamas sąnariams tenkantį krūvį. Specialiai suformuotas padas tolygiau paskirsto judėjimo metu atsirandantį spaudimą ir apsaugo pėdą nuo per didelės apkrovos. „Walkmaxx“ avalynė gali padėti sumažinti apatinės nugaros dalies skausmą, spaudimą keliuose, kojų tinimą, o taip pat padidinti raumenų aktyvumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis