Draudimo bendrovė „Balcia“: beveik visi prašymai atlyginti audros sukeltą žalą išnagrinėti per 24 val.

Draudimo technologijų bendrovė „Balcia Insurance SE“ sako, kad beveik visi pranešimai, kurių bendrovė sulaukė per sekmadienį ir pirmadienį vykusią audrą buvo išnagrinėti per 24 val. Negana to, visiems „Balcia“ klientams, kurių turtas ar automobilis nukentėjo per audrą, netrukus bus išmokėtos draudimo išmokos.
Draudimo bendrovė „Balcia“: beveik visi prašymai atlyginti audros sukeltą žalą išnagrinėti per 24 val.
Draudimo bendrovė „Balcia“: beveik visi prašymai atlyginti audros sukeltą žalą išnagrinėti per 24 val. / Lita Millere, LETA" nuotr.
Temos: 2 Audra Draudimas

Kol kas „Balcia“ Lietuvoje užfiksavo daugiau nei 100 audros sukeltą draudžiamąjį įvykį

Iki šiol „Balcia“ užfiksavo 128 su audra susijusius draudžiamuosius įvykius Lietuvoje ir daugiau nei 250 Latvijoje. Estijoje audra nepridarė tokių nuostolių, kaip kaimyninėse šalyse, tačiau „Balcia“ komanda aktyviai imasi prevencinių veiksmų, kad tokių pasekmių būtų galima išvengti ateityje.

„Iki šios dienos dėl audros sukeltų žalų užfiksavome 128 draudžiamuosius įvykius. 96 proc. iš jų yra dėl turtui padarytos žalos, 4 proc. – KASKO įvykiai. Žalos kol kas vis dar yra registruojamos, tad tikslus jų skaičius iki galo dar nėra aiškus. Šiomis dienomis aktyviai kontaktuojame su klientais, Informuojame apie veiksmus, kurių turėtų imtis pareiškėjai žalai sumažinti bei apie prevencines priemones, kurių reikėtų nepamiršti panašiais atvejais. Net 90% Balcia klientų buvo aptarnauti per 24 valandas, – tvirtina A.Senčenko.

Anot jo, pagrindinės lietuvių šiomis dienomis patirtos žalos – būsto užliejimai, ant jų turto užvirtę medžiai ir dėl vėjo apgadinti stogai.

„Audros ir kitos stichinės nelaimės niekur nedings, todėl šių dienų praktika rodo, kad kokybiškas turto ir KASKO draudimas yra ne tik svarbus, bet ir atsakingas sprendimas, suteikiantis ramybę dėl finansinio stabilumo nelaimės atveju. Šiuo metu savo klientams, kurių būstuose dėl audros padarinių negalima gyventi, siūlome pasinaudoti laikina būsto nuomos paslauga ir neleisti, kad tokie nenumatyti atvejai sugriautų jų vasaros planus“, – sako A.Senčenko.

Dauguma incidentų buvo registruojami per programėlę

„Balcia“ filialo Lietuvoje vadovas teigia, kad daugiausiai užklausų audros patirtai žalai atlyginti buvo sulaukta per „Balcia“ programėlę. Tai, anot jo, lėmė sparčiai augantis programėlės naudotojų skaičius bei jos patogumas pildant reikalingas formas.

„Šiais laikais telefonus po ranka turi visi, tad užfiksuoti patirtą žalą tiesiai iš įvykio vietos – galima greitai ir patogiai. Pastebėjome, kad net ankstyvą rytą, kai lauke dar siautė audra, mūsų klientai jau operatyviai pildė paraiškas bei suskubo pirkti būsto ar KASKO draudimą, kad būtų tinkamai pasiruošę galimiems incidentams“, – sako A.Senčenko.

Lita Millere, LETA" nuotr. /Draudimo bendrovė „Balcia“: beveik visi prašymai atlyginti audros sukeltą žalą išnagrinėti per 24 val.
Lita Millere, LETA" nuotr. /Draudimo bendrovė „Balcia“: beveik visi prašymai atlyginti audros sukeltą žalą išnagrinėti per 24 val.

Latviai nukentėjo labiausiai

Žvelgiant į kaimynų situaciją, „Balcia“ duomenimis, Latvijos gyventojai per praūžusią stichiją nukentėjo dar labiau. Iki šiol Latvijoje yra išnagrinėti daugiau nei 250 prašymų žaloms atlyginti. 84 proc. iš jų – turtui padarytoms žaloms, 16 proc. – KASKO draudžiamieji įvykiai. Bendra Latvijos „Balcia“ klientams padarytų nuostolių suma siekia beveik pusę milijono eurų. Dažniausios užklausos turtui atlyginti Latvijoje gautos dėl nuvirtusių medžių, apgadinto būsto, transporto priemonių – ypač Jūrmaloje ir Jelgavoje, kur vyko didžiausi potvyniai.

Kaip teigia „Balcia“ filialo Lietuvoje vadovas, prieš pasirašant draudimo sutartį, svarbu susipažinti su draudimo taisyklėmis ir įsitikinti, ar visas jūsų norimas turtas yra apdraustas. Be to, anot jo, reikėtų pasidomėti ne tik apdraustu turtu bet ir papildomomis pagalbos priemonėmis atsitikus stichinei nelaimei. Pavyzdžiui, laikino būsto suteikimo sąlygomis, reikalingų agregatų nuomos išlaidų padengimu.

„Smulkesnių žalų atveju išlaidos gali siekti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų. Dažniausiai tai būna tvorų, fasadų apgadinimas, augalų išvartymas, kiemo statinių ar baldų suniokojimas. Rimtesnių žalų atveju sumos gali siekti net iki keliolikos tūkstančių eurų. Svarbu pagalvoti ir apie asmens civilinį draudimą, kuris apimtų tokius atvejus, kai medis iš jūsų sklypo užvirto ir apgadino kaimynų turtą“, – sako A.Senčenko.

„Balcia“ yra draudimo technologijų bendrovė, kuri 2020 m. patyrė esminę transformaciją, pristatydama naują verslo strategiją ir prekės ženklo identitetą, pozicionuodama save kaip draudiką, orientuotą į inovatyvius ir technologinius sprendimus. 2022 m. „Balcia“ sėkmingai pradėjo veiklą Latvijoje, o 2023 m. - Estijoje, taip išplėsdama savo geografinę aprėptį Europoje. 2023 m. „Balcia“ buvo apdovanota „Drąsiausio draudimo prekės ženklo“ titulu ir buvo vienintelė draudimo bendrovė Latvijoje, kuriai pavyko padidinti lojalių klientų skaičių. Balcia mobilioji programėlė buvo apdovanota aukso apdovanojimu Baltijos šalių E. komercijos apdovanojimuose ir yra labiausiai vartotojų vertinama draudimo programėlė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų