„Dėl savo klientų stengiuosi padaryti viską, kas įmanoma. Paslaugas optimizuoju, kad jos kuo labiau atitiktų kliento poreikius, įmokas skaičiuoju iki centų, primenu pasinaudoti GPM lengvata. Kliento pasitikėjimą įgyti nėra lengva. Užmegzti stiprų ryšį su klientais lyg šeimos nariais gali užtrukti ir dešimtmetį, tačiau tuomet jie grįžta patys ir rekomenduoja kitiems“, – kalba O.Buchovskaja.
Dažnai labiausiai reikia tiems, kas turi mažiau pinigų
Savo pirmuosius klientus Oksana prisimena, jos žodžiais tariant, lyg pirmą meilę. Viena iš pirmų klienčių buvo vieniša mama, kuri dirbo siuvykloje, gaudavo nedidelį atlyginimą ir vertėsi gana sunkiai.
„Pasikalbėjusi iškart supratau, kad ši moteris negali mokėti daug, tačiau buvo svarbu apdrausti jos pačios gyvybę, taip pat apdrausti jos vaikus nuo traumų ir nelaimingų atsitikimų. Pavyko suderinti optimalų draudimo variantą su visomis apsaugomis ir santykinai nedidele įmoka. Nuo to laiko praėjo jau daug metų, per kuriuos klientė, nepatyrusi jokių nelaimingų atsitikimų, mokėjo įmokas ir greit turėtų pasiimti sukauptą sumą“, – kalba O.Buchovskaja.
Per pokalbį Oksana kelis kartus pakartos – gyvybės draudimo labiausiai reikia ne tam, kas turi daug pinigų, o tam, kas jų turi mažiau.
Nori kritinių ligų draudimo
Oksanos teigimu, per pastaruosius keliolika metų draudimo rinka Lietuvoje labai pasikeitė. Požiūrį ypač pakoregavo pandemija, kurios metu žmonės į gyvybės draudimą ėmė žiūrėti ne tik kaip į priemonę kaupti pinigus.
„Šiuo metu klientai dažnai renkasi rizikinį gyvybės draudimą bei papildomą draudimą nuo traumų, taip pat kritinių ligų draudimą. Anksčiau kritinių ligų draudimas nebuvo toks populiarus, tačiau dabar šios paslaugos klientai patys prašo, stengiasi pasirinkti kuo didesnes draudimo sumas“, – pasakoja O.Buchovskaja.
Dėl savo klientų stengiuosi padaryti viską, kas įmanoma.
Draudimo konsultantė svarsto, kad kritinių ligų draudimo populiarumą bei besikeičiantį požiūrį į gyvybės draudimą lemia ir augantis šeimų nesukūrusių žmonių skaičius. Draudimas jiems leidžia būti užtikrintiems, kad, ištikus sunkiai ligai, turės finansinę pagalbą, o išėję į pensiją bus sukaupę pinigų sotesnei senatvei.
„Taip pat labai daugėja atvejų, kai kaupiamasis gyvybės draudimas naudojamas padengti paskolą. Žmonės nori būti tikri, kad, jeigu įvyktų nelaimė, artimieji, gavę gyvybės draudimo išmoką, neliks bėdoje ir galės paskolą išmokėti“, – aiškina O.Buchovskaja.
Išmokos už traumas – ir po kelis kartus
Pasak pašnekovės, vaikų gyvybės draudimas ir kapitalo kaupimas ateičiai lieka populiari paslauga ne tik todėl, kad leidžia sukaupti solidžią sumą vaikų gyvenimo pradžiai, bet ir dėl galimybės apdrausti vaiką nuo traumų. Judrūs vaikai šiuo draudimu „pasinaudoja“ ir ne po vieną kartą.
„Vieno kliento vaikas per gana trumpą laikotarpį, deja, patyrė ne vieną traumą. Vėliau gavome padėką, kad gautos išmokos ne tik padėjo apmokėti su gydymu ir reabilitacija susijusias išlaidas, bet ir įgyvendinti papildomų planų“, – kalba Oksana.
Oksana išklauso kliento poreikių ir parenka jo poreikius atitinkantį paslaugų paketą.
Žmonių poreikiai skirtingi, todėl tai, kas tinka vienai šeimai, nebūtinai tiks kitai. Pasikalbėjusi su klientais, Oksana išklauso kliento poreikių ir parenka jo poreikius atitinkantį paslaugų paketą.
„Praėjusių metų vasario 24-oji pakoregavo mūsų gyvenimą ir požiūrį į sveikatą bei gyvybę. Geopolitinė padėtis keičia ir ekonominę situaciją, suteikia neužtikrintumo. Jeigu dėl pinigų stygiaus ar neužtikrintumo klientai nori nutraukti gyvybės draudimo sutartį, stengiuosi pasiūlyti alternatyvą – pamažinti įmokas, apsaugas, atidėti įmokas. Juk tiems, kam trūksta pinigų, gyvybės draudimo reikia labiausiai. Būtent gyvybės draudimas suteikia saugumą netekus šeimos maitintojo, nelaimės atveju“, – kalba O.Buchovskaja.