Formulės 1 trasoje pristatytą CFMOTO 450SR motociklą jau galima išbandyti Lietuvoje

Automobilių gamintojai naujausius savo modelius įprastai pristato jiems tinkamiausioje aplinkoje. Visureigiai pristatymo metu dažniausiai įveikinėja bekelės trasas, šeimyniniai automobiliai pasileidžia kalnų keliais ar greitkeliais, o sportinio charakterio turintys neretai užsuka į dinamiškesnio vairavimo reikalaujančius užmiesčio keliukus. Sportiškiausieji gi dažnai pristatomi lenktynių trasose. Visa tai daroma todėl, kad apžvalgininkai galėtų pastebėti stipriausias vieno ar kito modelio savybes.
Motociklo pristatymas
Motociklo pristatymas / Įmonės nuotr.

Motociklų gamintojai eina tuo pačiu keliu – Adventure tipo motociklų pristatymai vyksta ne tik asfaltuotais, bet ir žvyriniais keliais, kelioninių motociklų pristatymo metu numatyti žavūs užmiesčio maršrutai, o sportiškiausiems – lenktynių trasos. Būtent tokioje vietoje, Stambule įsikūrusioje Formulės 1 trasoje, „CFMOTO“ viso pasaulio žurnalistams pristatė vieną sportiškiausių savo modelių – 450SR.

Mažas didelės šeimos narys

Lietuvoje geriau žinomas kaip keturračių gamintojas, „CFMOTO“ taip pat turi plačią ir vis augančią dviračių motociklų gamą. Jau spėjęs rasti savo gerbėjus miesto bei kelioninių motociklų rinkose, gamintojas pristatė motociklą mėgstantiems sportišką važiavimą, tačiau nenorintiems didelio ir sunkaus modelio.

Naujasis 450SR sveria vos 179 kilogramus.

Naujasis 450SR sveria vos 179 kilogramus, bet yra aprūpintas ne tik moderniausiomis technologijomis, tačiau ir lenktyniniuose motocikluose sutinkamais elementais. Kuriant šį modelį buvo pasinaudota žiniomis, gautomis iš pasaulio čempionate „Moto3“ klasėje dalyvaujančios gamintojo komandos sportininkų bei inžinierių tam, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas dinamikos ir komforto balansas.

Superautomobilio formas primenančios motociklo linijos, jį kuriant, buvo tobulinamos vėjo tunelyje, tad važiuojant dideliu greičiu, ant motociklo sumontuoti aerodinaminiai elementai sukuria papildomą prispaudžiamąją jėgą ir taip didina stabilumą kelyje ar trasoje. Galinė sėdynės dalis taip pat veikia kaip oro aptakas, nukreipiantis orą tiesiai už vairuotojo, taip sumažinant pasipriešinimą.

Motociklą varo 450 kubinių centimetrų darbinio tūrio dviejų cilindrų variklis, ties 10000 sūkių per minutę išvystantis beveik 50 arklio galių, o ties 7750 sūkių – maksimalų, beveik 40 Nm sukimo momentą. Šie parametrai iki 100 km/val sportiškajam motociklui leidžia įsibėgėti per trumpiau nei penkias sekundes, o tai gali būti lyginama su didesnio darbinio tūrio sportiniais motociklais. Pavarų perjungimo sklandumą užtikrina plaukiojančios sankabos mechanizmas, o maksimalią stabdymo jėgą užtikrina „Brembo“ stabdžių sistema su ABS.

Pritaikytas kasdienai

Nors motociklo formos ir techninės savybės išduoda, jog tai itin sportiškas modelis, gamintojai jame sumontavo funkcijų, pasitarnausiančių kasdienėse kelionėse motociklu. Priekyje sumontuotas penkių colių skersmens spalvotas ekranas, kuriame galima reguliuoti įvairias motociklo funkcijas, stebėti jo parametrus ar važiavimo statistiką bei matyti navigacijos nuorodas. Šalia ekrano sumontuotos USB jungtys telefono ar kito įrenginio kovimui.

Papildomai motociklą galima komplektuoti su „T-BOX“ sistema, leidžiančia atlikti pagrindinių mazgų diagnostiką nuotoliniu būdu, naudojant išmaniojo telefono programėlę. Taip pat, dėka šios sistemos, telefone bus galima matyti visų kelionių statistiką bei nubrėžtu maršrutu, važiavimo greičiu ir kitais duomenimis. Laikantiems motociklą viešose vietose, tai leis jaustis ramiau dėl į telefoną ateinančių pranešimų, jeigu motociklas buvo pajudintas.

VIDEO: Formulės 1 trasoje pristatytą CFMOTO 450SR motociklą jau galima išbandyti Lietuvoje

Pagamintas pagal geriausias tradicijas

Motociklų apžvalgininkas ir Lietuvos metų motociklo projekto vadovas Justas Lengvinas, kuris taip pat dalyvavo motociklo pristatyme, sakė, kad tikėjosi mažiau nei gavo: „Skrisdams į pristatymą galvojau, kad formulės trasa parinkta vien todėl, kad sukeltų didesnį efektą viso pasaulio motociklų bandytojams ir nekeičiau savo nuomonės iki pirmųjų ratų motociklu joje. Vos atsisėdus ant 450SR jaučiasi jo maža masė, tad ir, atrodytų, nedideli galios skaičiai, leidžia pasijausti lyg važiuotum tikru sportiniu motociklu. Nors lijo ir trasoje buvo šlapia, pavyko įsijausti į motociklo diktuojamą ritmą. Tai motociklas tiems, kuriems reikia adrenalino.“

Apžvalgininkas sako, kad šiuos motociklus turėtų pamėgti tie, kurie dar „neserga“ „britvų“ liga, bet mėgsta greičio pojūtį: „Geriausi sportiški automobiliai yra ne tie, kurie turi daugiausiai arklio galių, o tie, kurių gamintojams pavyko rasti tinkamiausią balansą tarp galios ir masės. Vairuojant lengvus automobilius nebūtina pasiekti kosminio greičio, kad pajustum, jog važiuoji „ant ribos“, kur ir prasideda visas jaudulys. Motociklų pasaulyje galioja tos pačios taisyklės ir panašu, kad 450SR priklauso būtent šiai kategorijai.“

Šiuos motociklus turėtų pamėgti tie, kurie dar „neserga“ „britvų“ liga, bet mėgsta greičio pojūtį.

„CFMOTO 450SR“ galima rinktis iš dviejų spalvų, kurių abi gatvėje privers žmones atsisukti. Išskirtinio dizaino priekiniai ir galiniai žibintai net ir naktį leis iš tolo atpažinti, koks motociklas artėja. Naująjį modelį jau galite išbandyti „Motorider“ salone Kaune, Raudondvario pl. 131B.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų