Žinios, kurios keičia verslo sprendimus
Didesnių pardavimų nuolat siekiantis verslas investuoja į ilgalaikių santykių kūrimą ir plėtojimą, nes vienadieniai pasiūlymai pirkėjo dėmesį išlaiko tik trumpam.
„Įgyti lojalių pirkėjų ir laimėti jų simpatijas – ilgas ir daug nuoseklių pastangų reikalaujantis darbas. Šiandien vien turėti gamyklą ar parduotuvę nebeužtenka – verslas yra didelė ekosistema, kurios centre atsiduria pirkėjas. Todėl norint parduoti daugiau, reikia suprasti ilgalaikius klientų lūkesčius ir numatyti ateities poreikius. Kad pamatytų didelius ir detalius savo pirkėjų portretus, verslo partneriai turi sutelkti jėgas ir veikti išvien“, – sako G. Oliškevičius, kuris į konferenciją susirinkusius Lietuvos gamintojus ir tiekėjus kvies panagrinėti pirkėjo rinkodarą Lietuvoje ir veiksnius, kurie lemia apsisprendimą prie prekių lentynos.
Pasak eksperto, pirkėjų rinkodaros žinios plečia akiratį, verčia keisti mąstymą, verslo filosofiją ir sprendimus. O konferencijoje dalyvaujantys sėkmingiausių Lietuvos įmonių vadovai, komercijos, pirkimų ir rinkodaros vadovai bei specialistai gali atskleisti savo patirtį ir įsitraukti į diskusijas.
„Lietuvos gamintojai ir tiekėjai yra atviri naujoms idėjoms ir impulsams, kurie įkvepia tobulinti veiklą. Ši konferencija suteiks puikių galimybių pažinti rinkos tendencijas ir naujoves, taip pat – susitikti daug bendraminčių ir partnerių“, – teigia G. Oliškevičius.
Konferencijoje yra pakviesti dalyvauti 1000 pagrindinių Lietuvos gamintojų ir tiekėjų.
Konferencijoje sukeliama naujų idėjų banga
Konferenciją inicijuojančio lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė atkreipia dėmesį, kad veikdami kartu Lietuvos gamintojai, tiekėjai ir pardavėjai sukuria tūkstančius darbo vietų ir yra svarbi ekonomikos dalis „Dirbame išvien, kad Lietuvos žmones pasiektų kokybiška produkcija, tačiau kartu kuriame ir santykius bei atvirą bendruomenę, kurios nariai padeda vieni kitiems, siekia bendro tikslo ir vertina partnerių indėlį“, – teigia K. Meidė.
Pasak „Maximos“ vadovės, gamintojai, tiekėjai ir pardavėjai kuria sinergiją, todėl jau trečius metus iš eilės vykstanti konferencija – puiki platforma dalytis idėjomis, įžvalgomis ir pasiūlymais.
K. Meidė pastebi, kad konferencija kasmet įkvepia gamintojus ir tiekėjus pristatyti naujas savo idėjas lietuviškam prekybos tinklui. „Lietuviškas verslas yra drąsus ir kūrybingas. Kartu jau ne kartą įrodėme, kad iššūkius mokame paversti galimybėmis“, – sako K. Meidė.
Unikalus pranešimų derinys ir turinys
Apžvelgdami ir analizuodami mažmeninės prekybos situaciją, tendencijas, iššūkius ir galimybes, konferencijos pranešėjai ir dalyviai bandys nuspėti verslo ateities scenarijus, išsiaiškinti, kokie bus pirkėjų poreikiai bei norai ateityje.
Todėl konferencijos iniciatorius, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, į bendrą „Litexpo“ erdvę subūrė ekonomikos, mažmeninės prekybos, rinkodaros bei žmonių elgesio ekspertus, kurie parodys aktualias ir netikėtas kryptis.
Pranešimus skaitys ir įžvalgomis dalysis Lietuvos banko vyresnioji ekonomistė Laura Galdikienė, neuromokslininkė dr. Urtė Neniškytė, „Nielsen“ paslaugų mažmeninės prekybos tinklams vadovė Baltijos šalims Žaneta Simonaitytė, tendencijų analitikas Andrius Grigorjevas, „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė ir kiti ekspertai.
Renginį vainikuos Lietuvos gamintojų ir tiekėjų apdovanojimai. O savo patirtimi bei sėkmės receptais konferencijos dalyviai galės dalytis kontaktų vakare.
Daugiau sėkmingų lietuviško verslo istorijų ir vertingų profesionalų įžvalgų – gruodžio 4 d. įvyksiančioje „Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijoje 2019“, „Litexpo“ parodų rūmuose Vilniuje. Registruokitės portale www.lietuviskasverslas.lt ir stebėkite konferencijos transliaciją www.15min.lt gyvai.