Įkvėpė naujovėms
Praėjusiais metais vykusioje konferencijoje buvo apžvelgiama Lietuvos ekonominė situacija, besikeičiantys vartotojų poreikiai, mažmeninės prekybos sektoriaus tendencijos Lietuvoje ir Europoje. Diskusijose sėkmingiausio lietuviško verslo atstovai tarėsi kaip atsakymų kaip lietuviškas verslas gali tapti konkurencingesniu ir kaip sumažinti maisto kainas Lietuvoje.
Išgirdę prekybininkų ir ekspertų įžvalgas, šalies tiekėjai ir gamintojai rinkai pasiūlė daug naujų, vartotojų poreikius atliepiančių, produktų. „Maximos“ komercijos vadovės Vilmos Drulienės teigimu, po konferencijos nemažai tiekėjų siūlė produktų, kurie patenkintų vieną ar kitą konferencijos metu pristatytą ar aptartą pirkėjo profilį ar poreikį.
Dėmesio centre – pirkėjas
Šiemet konferencijoje dar didesnis dėmesys bus skiriamas pirkėjui – ekonomistai, rinkos ekspertai, prekybininkų atstovai dalinsis dar gilesnėmis ir išsamesnėmis įžvalgomis apie tai, kaip keičiasi Lietuvos vartotojo portretas, ir kaip dar geriau suprasti jo poreikius.
Konferencijoje daug dėmesio bus skiriama šiandienos ir rytojaus iššūkiams, kurie laukia prekybos sektoriaus. Sėkmingiausi tiekėjai ir gamintojai dalinsis savo patirtimi, kuri jiems leido sėkmingai prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos. Tvarios ir ekologiškos pakuotės – vienas svarbiausių iššūkių, su kuriais jau netrukus susidurs gamintojai, todėl ekspertai pasidalins įžvalgomis, kurios padės šiam pokyčiui pasiruošti jau dabar.
Galima bus stebėti tiesiogiai
Išsami konferencijos programa ir pranešėjai – svetainėje „Lietuviškas verslas“. Gera žinia „15 minučių“ skaitytojams – konferenciją gyvai klausyti ir stebėti galės visi norintieji.
Transliacija vyks lapkričio 7 d., nuo 13 iki 17 valandos. Konferencijos vaizdo įrašai portalo skaitytojams bus prieinami ir vėliau.