„70 proc. prekės ženklų galėtų išnykti, ir niekas to nepastebėtų“ – tokiai įžvalgai šiemet nuskambėjus „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje, nuščiuvo visi. Galėtų išnykti, nes tie prekės ženklai, kaip ir jų reklama, neturi sielos. Ateitį turi tie, kurie mąsto, ne kaip parduoti, o kaip savo vertybėmis būti arčiausiai svarbiausių žmogaus gyvenimo akimirkų“, – pastebi Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovė Lietuvoje.
Todėl ir „Geriausios 2018 metų Kanų liūtų reklamos“ demonstruoja atjautą, socialinę atsakomybę, autentiškumą ir netikėtą požiūrį. Požiūrį, kuris privers susimąstyti, verkti, juoktis ir perkratyti ligšiolines nuostatas.
Šių metų programoje – jau ikoniškomis tapusios „Apple“, „Volvo“,„Tide“, Tarptautinio Raudonojo Kryžiaus organizacijos reklamos. Kai kurios jų socialinių tinklų hitais tapo per televiziją parodytos vos vieną kartą! Iš viso „Geriausias 2018 metų Kanų liūtų reklamas“ sudaro 2 valandų programa.
„Geriausios 2018 metų Kanų liūtų reklamos“ spalio 23-ąją vyks visuose „Forum Cinemas“ kino teatruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje, taip pat Vilniaus kino teatre „Pasaka“. Bilietų prekyba prasideda nuo rugsėjo 21 d. – pirmąją dieną bilietai kainuos 6,99 euro. Įprasta kaina – 9 eurai.
„Geriausias 2018 metų Kanų liūtų reklamas“ organizuoja „Lion's share“ – oficialus tarptautinio „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovas Lietuvoje.