Geriausiu nauju 2014 m. produktu pripažintas putojantis vynas „Alita Riesling“

Ką vartotojai pripažins populiariausiu gaminiu, kurį prekės ženklą išrinks žinomiausiu, kuris produktas bus paskelbtas metų naujiena? Prekių ženklų ir produktų rinkimai – tai ne tik intriguojanti naujiena, atskleidžianti populiariausius prekių ženklus. Tokiuose rinkimuose vartotojai apdovanoja ir patį produktą, ir komandą, kuri įdėjo daugiausia pastangų, kad jos gaminys būtų pripažintas ir pamėgtas.
Geriausiu nauju 2014 m. produktu pripažintas putojantis vynas „Alita Riesling“. AB \"Alita\"
Geriausiu nauju 2014 m. produktu pripažintas putojantis vynas „Alita Riesling“. AB \"Alita\"

„Geriausio naujo 2014 metų produkto“ rinkimuose, kuriuos kasmet organizuoja tyrimų bendrovė „Nielsen Baltics“, putojantį vyną „Alita Riesling“ vartotojai išrinko nugalėtoju stipriųjų alkoholinių gėrimų ir vyno kategorijoje ir pripažino vienu sėkmingiausiu Lietuvos rinkai pernai pristatytu gaminiu. 

Didžiausio vartotojų pripažinimo pernai sulaukusius greitojo vartojimo produktus bendrovė „Nielsen Baltics“ rinko keliais etapais. Pirmiausiai buvo vertinami 2014 m. Lietuvos rinkai pristatytų naujų gaminių pardavimo duomenys. Vėliau atlikta šalies vartotojų apklausa – ja buvo tiriama, kaip šiuos produktus vertina pirkėjai ir kam teikia pirmenybę rinkdamiesi gaminius. Abiejų tyrimų rezultatai galiausiai buvo sujungti ir indeksuoti, atrenkant laimėtojus atskirose kategorijose bei absoliučius nugalėtojus.

Pirkėjai ieško išskirtinumo

Paprašytas pakomentuoti naujieną Įmonių grupės „Alita“, AB marketingo direktorius Gediminas Judzentas teigė esąs įsitikinęs, kad „Alita Riesling“ vartotojų pripažinimą pelnė dėl jo gamybai naudojamų žaliavų kokybės bei skonio savybių.

„Jau kelerius metus apklausiame vartotojus, todėl žinome, kad putojantį vyną renkasi pirkėjai, kurie vertina natūraliai fermentuotus produktus. Daugiau nei pusė apklaustųjų pirmenybę teikia gėrimams, kuriuose esantys burbuliukai susidaro dėl natūralios fermentacijos. Daugumai vartotojų svarbu, kad gėrime nebūtų kvapiųjų medžiagų, kad gėrimas būtų pagamintas iš 100 proc. vynuogių vyno“, − sako G. Judzentas.

Alitos taurė. "Alita" nuotr.
Alitos taurė. "Alita" nuotr.

„Alita“ marketingo direktorius atkreipia dėmesį, kad Lietuvos vartotojai pirmenybę teikia saldesniam putojančiam vynui. „Bet tuo pat metu pirkėjai ieško naujovių, kažko išskirtinio, kitokio, unikalaus. Šiuo požiūriu „Riesling“ vynuogės yra labai tinkamos – joms būdingas ir saldumas, ir rūgštumas, tad iš šių vynuogių pagamintas vynas yra gana universalaus skonio, jis patinka įvairiems vartotojams“, – tvirtina G. Judzentas.

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, Lietuvoje apskritai daugėja vartotojų, teikiančių pirmenybę putojančiam vynui ir šampanui. 2014 m. putojančio vyno ir šampano rinkoje, „Nielsen“ duomenimis, Įmonių grupės „Alita“ dalis augo 15,8 proc. lyginant  su 2013 m. Tuo tarpu pati rinka per tą patį laikotarpį augo 5 proc.

Įkvėpimo sėmėsi istorijoje

Vyndarių itin vertinamos vynuogės „Riesling“ tradiciškai auginamos vėsesnio klimato vyndarystės regionuose. Teigiama, kad viduramžiais, kryžiuočių laikais, jos buvo auginamos ir Tilžėje Tai iš dalies patvirtina ir „Alita Riesling“ pelnytas pripažinimas“, − komentuoja „Alita“ marketingo direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų