Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į „Login 2020“ rugsėjį atvyks Prancūzijos „Geltonųjų liemenių“ atstovas Juanas Branco

Šiais metais ne vienoje šalyje vyksta įvairūs politiniai rinkimai ir dauguma jų lydi įvairiausios pilietinės akcijos ar net rimti streikai. Konferencijoje „LOGIN“ rugsėjo 24–25 dienomis bus galima išgirsti, kaip savo teises gina prancūzai. Visa tai – tiesiai iš Juano Branco – vieno pagrindinių „Geltonųjų liemenių“ (pranc. Mouvement des gilets jaunes) judėjimo Prancūzijoje figūrų – lūpų.
Juanas Branco
Juanas Branco / Asmeninio archyvo nuotr.

Juanui Branco dar tik trisdešimt metų ir jis gimęs Ispanijoje Malagoje, tačiau jis yra labai gerai žinomas prancūzų teisininkas, akademinis ir tiriamasis žurnalistas. Šiuo metu jis dirba „Le Monde Diplomatique“ laikraštyje Paryžiuje. Taip pat jis yra prancūzų bestselerio „Crépuscule“ autorius. Knygoje J.Branco ritikuoja tuomečio kandidato į Prancūzijos prezidento postą Emanuelio Macrono glaudžius ryšius su žiniasklaida ir turtingais verslininkais. Kritika valdžiai aplink jį subūrė dideles gerbėjų minias, o jo knyga iš lentynų buvo tiesiog „šluojama“ ir tapo Prancūzijos bestseleriu.

„Juanas Branco – įvairiapusiai vertinama asmenybė: vieni jį labai myli, tuo tarpu kiti labai nekenčia. Tačiau jis pats sako, kad aiškiai supranta, kodėl kovoja ir ieško teisybės, o visa tai remia teisiniais argumentais“, – sako LOGIN vadovė Sandra Meškauskaitė-Stepšienė. – Žiniasklaidoje buvo fiksuojamas ne vienas atvejis, kai „Geltonųjų liemenių“ piketuose neapsieita be vandalizmo ir kitų smurtinių elementų. Tačiau ar tikrai patys judėjimo atstovai inicijuoja smurtinius pasipriešinimus, kaip iš tikrųjų ir kodėl prancūzai kovoja su valdžia, jis pats ir atskleis LOGIN renginyje „Game Changers“.“

„Game Changers“ renginyje taip pat galima bus išgirsti ir gerai žinomus Lietuvoje pranešėjus: Oleg Pridiuk, kuris papasakos, kaip reikia bendrauti su įmonės programuotojais, asmeninio prekės ženklo vystymo konsultantę Guodą Sakalauskienė, „Good One“ agentūros vadovą Tomą Varną, pateiksiantį daug naujos kartos reklamos pavyzdžių iš nuolat besikeičiančio rinkodaros sektoriaus ir daugelį kitų.

Organizatoriai primena, kad šiemet dėl pandeminės situacijos LOGIN keičia savo veidą – inovacijų ir technologijų gerbėjus rugsėjo 24–25 dienomis pasitiks ne vienas, o keturi renginiai. Festivalio organizatoriai, norėdami užtikrinti dalyvių, partnerių ir pranešėjų saugumą, šių metų inovacijų ir technologijų festivalį verčia 4 atskirais renginiais: LOGIN Progress Makers, LOGIN Curious Minds, LOGIN Future Leaders ir LOGIN Game Changers. Visi šie renginiai tuo pačiu metu vyks numatytomis dienomis, parodų ir kongresų centre „Litexpo“.“

Žmonės, kurie buvo įsigiję bilietus į LOGIN 2020 iki naujo koncepto paskelbimo, turi juos pasikeisti į vieną iš pasirinktų LOGIN renginių. Vis tik, norintys susigrąžinti sumokėtus už bilietą pinigus, tą padaryti turės galimybę iki rugpjūčio 1 dienos.

Visiems pirkusiems bilietus jau išsiųsti elektroniniai laiškai. Dėl bilietų grąžinimo ar keitimo reikia kreiptis el. paštu info@login.lt arba ieškoti instrukcijos gautame laiške.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai