Pasak „Iki“ komunikacijos vadovės Indrės Baltrušaitienės, sprendimą stiprinti bendradarbiavimą su Lietuvos gamintojais lėmė siekis juos palaikyti šiuo ekstremaliu laikotarpiu ir auganti lietuviškos produkcijos paklausa.
„Plėsdami lietuviškų prekių asortimentą, padėsime vietos gamintojams, o pirkėjams pasiūlysime dar daugiau prekių“, - sako I. Baltrušaitienė.
Nuo šios savaitės „Iki“ parduotuvėse lietuviškoms prekėms pradedamos taikyti papildomos nuolaidos, siekiant paskatinti ir pirkėjus palaikyti vietos gamintojus. Šios prekės bus pažymėtos išskirtiniais ženklais.
Šiuo metu lietuviški produktai ir gaminiai „Iki“ parduotuvėse sudaro apie du trečdalius maisto prekių asortimento. Lietuviškų prekių dalis siekia apie 70 proc. šviežios mėsos ir mėsos gaminių produkcijos, 85 proc. – pieno gaminių, 90 proc. – duonos ir apie 25 proc. – vaisių ir daržovių.
Per pirmuosius šių metų mėnesius lietuviškos produkcijos paklausa „Iki“ parduotuvėse padidėjo beveik visose prekių kategorijose. Palyginus šių metų pirmojo ketvirčio rezultatus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, vietinių gamintojų mėsos produktų pardavimai augo apie 22 proc., pieno produktų – 8,5 proc., vaisių ir daržovių – 19 proc.
Prekybos tinklui „Iki“ šiuo metu produkciją tiekia daugiau kaip 100 Lietuvos gamintojų.