Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„IKI“: Mes palaikome Lietuvą? O jūs?

Per pirmuosius šių metų mėnesius, ypač prasidėjus COVID-19, lietuviškos produkcijos paklausa „Iki“ parduotuvėse padidėjo beveik visose prekių kategorijose. Norėdami prisidėti prie Lietuvos gamintojų palaikymo ir paskatinti pirkėjus dar aktyviau pirkti lietuviškas prekes, prekybos tinklas „Iki“ startuoja su kampanija „Mes palaikome Lietuvą. O jūs?“
„Iki“ parduotuvė
„Iki“ parduotuvė / Partnerio nuotr.
Temos: 2 „Iki“ Nuolaidos

Nuo kitos savaitės „Iki“ parduotuvėse lietuviškoms prekėms bus pradėtos taikyti papildomos nuolaidos. Pasiūlymas startuos nuo „IKI Ūkio“ produktų asortimento. „IKI Ūkis“ produktai – išskirtinai pagaminti Lietuvoje. Kiekvieną savaitę akcija bus plečiama, ją nuolat papildant kitų kategorijų Lietuvos gamintojų prekėmis. Šios prekės paduotuvėse bus pažymėtos išskirtiniu ženklinimu.

Pasak Andrejaus Pometko, „Iki“ rinkodaros vadovo, prekyba lietuviška produkcija sudaro maždaug 75 proc. visos tinklo apyvartos. Palyginus šių metų pirmojo ketvirčio rezultatus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, Lietuvoje pagamintų produktų pardavimai augo daugelyje prekių kategorijų – mėsos apie 22 proc., pieno produktų – 8,5 proc., vaisių ir daržovių – 19 proc.

„Mūsų pirkėjai jau seniai pirmenybę teikia lietuviškai produkcijai, o šiuo metu ši nuostata tik dar labiau sustiprėjo. Mūsų duomenys rodo, kad lietuviškų prekių pardavimai tam tikrais atvejais gali būti kelis kartus didesni už atvežtinių tos pačios kategorijos prekių pardavimus. Pirkėjai visuomet mieliau renkasi lietuviškus vaisius ir daržoves, o jei vietinio gamintojo prekės kaina panaši ar nedaug didesnė už atvežtinio produkto, jos pardavimai gali augti ir iki 50 proc. Turėdami tai omenyje, pasiūlysime papildomas nuolaidas lietuviškiems gaminiams – tikimės, tai bus papildomas argumentas, nulemsiantis pirkėjų pasirinkimą lietuviškos produkcijos naudai. Dabar kaip niekada turime palaikyti vietos gamintojus“, – sako A. Pometko.

„IKI ūkio“ produkciją gaminančios įmonės „Kietaviškių gausa“ verslo ir plėtros vadovas Karolis Montvila teigia, kad su metais keičiasi tautiečių pomėgiai, tačiau nesikeičia jų noras pirkti lietuviškas daržoves – jis tik stiprėja.

„Lietuviai vis labiau pasitiki mūsų krašto augintojais, dėl to, jei prieš penkerius metus galėjome pasiūlyti tik 4 pomidorų rūšis, šiais metais jų turime net 17. Augantis vartotojų pasitikėjimas mus labai džiugina, todėl kiekvienais metais stengiamės užauginti kažką naujo, nematyto ir taip nustebinti pirkėjus“, – sako K. Montvila.

Prekybos tinklui „Iki“ šiuo metu produkciją tiekia daugiau kaip 100 Lietuvos gamintojų. Lietuviški produktai ir gaminiai sudaro apie du trečdalius maisto prekių asortimento. Lietuviškų prekių dalis siekia apie 70 proc. šviežios mėsos ir mėsos gaminių kategorijos produkcijos, 85 proc. – pieno gaminių, 90 proc. – duonos ir apie 25 proc. – vaisių ir daržovių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai