„Iki“ nuo gripo paskiepys visus darbuotojus

Aukštas koronaviruso atvejų skaičius šalyje užgožia antroje rudens pusėje prasidedantį gripo sezoną. Visgi jo keliama rizika yra ne ką mažesnė tiek vyresnio amžiaus žmonėms, tiek jokių gretutinių ligų neturintiems jauniems asmenims. Atsižvelgdamas į galimas rizikas, prekybos tinklas „Iki“ nuo gripo paskiepys visus savo darbuotojus. Iš viso tam numatyta skirti apie 30 tūkst. eurų.
„Iki“ nuo gripo paskiepys visus darbuotojus
„Iki“ nuo gripo paskiepys visus darbuotojus / Partnerio nuotr.

Pasak Editos Jakučionytės-Lukšės, „Iki“ personalo direktorės, šalyje augant koronaviruso infekcijos atvejų skaičiui, būtina nepamiršti ir gripo grėsmės.

„Sveiki darbuotojai – mūsų didžiausias turtas. Suprantame, kad šiuo metu kylant įvairioms rizikoms visi jaučiamės labiau pažeidžiami. Dėl to siekiame užtikrinti, kad „Iki“ parduotuvių darbuotojai turėtų galimybę išvengti susirgimo gripu nuo jo nemokamai pasiskiepydami“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.

Anot jos, sprendimas skiepytis ar ne yra kiekvieno darbuotojo individualus pasirinkimas. Visgi „Iki“ personalo direktorė pastebi, kad tie, kas pasinaudoja nemokamais skiepais, vėliau – rudens ir žiemos sezonų metu – mažiau serga gripu nei tie, kas skiepų atsisako. Panašios pozicijos laikosi ir Pasaulio sveikatos organizacija (PSO).

Skiepams „Iki“ skiriama suma viršys 30 tūkst. eurų. Kaip akcentuoja E. Jakučionytė-Lukšė, siekiama sudaryti sąlygas, kad visi šia galimybe pasinaudoti norintys darbuotojai turėtų tokią galimybę.

„Siekiame, kad žmonės, dirbantys „Iki“ parduotuvėse, jaustųsi saugūs ir už darbo ribų. Žinodami, kokios gali būti gripo komplikacijos – ausų uždegimas, sinusitas, plaučių uždegimas – kiekvienas norime jų išvengti. Net ir kelios dienos lovoje su aukšta temperatūra nėra maloni patirtis. Tikime, kad skiepų pagalba darbuotojai nesibaimins artėjančio gripo sezono ir liks sveiki“, – sako ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis