Inovacijų agentūros teikiamas paslaugas teigiamai vertina 88 proc. klientų

Lietuvos įmonės ieškodamos geresnių augimo galimybių vis dažniau naudojasi Inovacijų agentūros teikiamomis paslaugomis. Kaip rodo bendrovės „Rait“ atlikto tyrimo duomenys, populiarios iš jų yra verslumo skatinimo ir finansavimo paslaugos, kuriomis praėjusiais metais naudojosi atitinkamai 39 proc. ir 37 proc. agentūros klientų. Inovacijų agentūros verslui teikiamas paslaugas teigiamai vertina 9 iš 10 pernai jomis pasinaudojusių įmonių. Šių paslaugų vertinimo vidurkis penkiabalėje skalėje per metus išaugo nuo 4,3 iki 4,4 balų.
 Inovacijų agentūra
Inovacijų agentūra / Inovacijų agentūros nuotr,

Tyrimo duomenys rodo, kad įmonės geriausiai vertina Inovacijų agentūros įgyvendinamas mokymų programas ir mokymų paslaugas. Į geriausiai vertinamų paslaugų penketuką taip pat patenka ekspertų teikiamos konsultacijos, agentūros organizuojami informaciniai renginiai ir Inovacijų agentūros įsteigto bendradarbystės centro „Spiečius“ teikiamos paslaugos.

„Daugiau nei pusė į Inovacijų agentūrą pernai besikreipusių įmonių mūsų paslaugomis pasinaudojo ne vieną kartą. Tai rodo, kad mūsų ekspertų teikiamos paslaugos verslui yra išties naudingos ir padeda spręsti iškylančias problemas, sėkmingiau startuoti, vykdyti plėtrą ir gauti finansavimą. Džiugu, kad nemaža dalis įmonių informacijos apie Inovacijų agentūros paslaugas ieško tikslingai. Pavyzdžiui, informacijos apie finansavimo paslaugas tikslingai ieško 68 proc., o apie inovacijų vystymo paslaugas – 49 proc. įmonių. Tai taip pat patvirtina tokių paslaugų reikalingumą“, – sako Inovacijų agentūros Kliento patirčių valdymo skyriaus vadovė Jolanta Miloš.

 Inovacijų agentūros nuotr,/Jolanta Miloš
Inovacijų agentūros nuotr,/Jolanta Miloš

J.Miloš teigimu, Inovacijų agentūra siekia nuolat gerinti savo teikiamų paslaugų kokybę ir atsižvelgti į įmonių grįžtamąjį ryši bei atsirandančius naujus poreikius. Inovacijų agentūros ekspertės teigimu, galimybė gauti profesionalias konsultacijas ir paslaugas yra svarbi visuose verslo gyvavimo etapuose, o ypač veiklos pradžioje, kai įmonė dar tik siekia įsitvirtinti.

„Vis sparčiau kintančioje ir dideliu neapibrėžtumu bei konkurencija pasižyminčioje verslo aplinkoje ekspertinėmis žiniomis ir analize grįstų konsultacijų vertė neabejotinai didėja. Dėl to šalyje skatinant verslumą ir inovatyvių verslų plėtrą būtina suteikti įmonėms prieigą prie kokybiškų konsultavimo paslaugų. Toks ir yra vienas iš Inovacijos agentūros uždavinių“, – pažymi Inovacijų agentūros atstovė.

Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad dažniausiai informacijos apie Inovacijų agentūros teikiamas paslaugas verslo atstovai ieško jos interneto svetainėje (67 proc.), bendraudami su konsultantais (19 proc.), socialiniame tinkle „Facebook“ (14 proc.) ir pasinaudodami draugų rekomendacijomis (14 proc.). Atsitiktinai apie Inovacijų agentūros teikiamas paslaugas įmonės dažniausiai sužino iš draugų ir kolegų (31 proc.), per socialinius tinklus (19 proc.) ir per prenumeruojamą naujienlaiškį (18 proc.).

Tyrimo duomenys rodo, kad daugiausiai Lietuvos įmonių ateityje planuoja pasinaudoti Inovacijų agentūros teikiamomis finansavimo paslaugomis. Tai ketina padaryti 42 proc. tyrime dalyvavusių verslo atstovų. Trečdalis (34 proc.) taip pat planuoja pasinaudoti inovacijų vystymo, o 28 proc. – su eksportu ir tarptautine plėtra susijusiomis paslaugomis.

Inovacijų agentūros klientų tyrimą bendrovė „Rait“ atliko šių metų sausį. Iš viso telefonu apklausti 216, o internetu – 146 įmonių atstovai.

Inovacijų agentūra teikia įvairaus pobūdžio nemokamas ekspertines paslaugas ir pagalbą galvojantiems apie verslą, jį kuriantiems ar auginantiems, o taip pat brandžioms įmonėms. Šios paslaugos apima nuo mokymų ir informacinių renginių organizavimo iki praktinės pagalbos ir specifinių finansinės paramos priemonių kūrimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis