Kasdien paieškos sistemose žmonės ieško įvairių paslaugų, prekių. Ieškojimo procesas jau senai nebėra tik paieška naudojantis kompiuteriu, šiam tikslui stipriai populiarėja planšečių, išmaniųjų telefonų naudojimas. Dėl gausybės įvairių panašių matomų pasiūlymų Jūsų potencialus klientas gali rinktis įnoringai ir gana smulkmeniškai. Būtent dėl to svetainę reikėtų parengti nepamirštant tam tikrų svarbių dalykų.
Ne kiekybė, o kokybė
Žinoma, apie savo verslą Jūs galite papasakoti išsamiai ir detaliai, tačiau svetainėje reikėtų skelbti tik tai, kas svarbiausia ieškančiam asmeniui. Jei informacijos apie Jūsų veiklą yra daug ir visą ją potencialus lankytojas turėtų sužinoti, tuomet prioretizuokite ją.
Lankytojas, pamatęs daug informacijos vienu metu, nelabai ją ir įsisavina, o spaudžia ten, kur jam atrodo bus pateikiama konkreti susiaurinta jį dominanti informacija. Internetinėje svetainėje informacija turėtų būti pateikiama porcijomis. Puiki taktika, kai pradiniame puslapyje pateikiama abstrakti informacija ir po to duodama nuoroda į ten, kur apie tai papasakojama plačiau. Paprastai tariant pradžioje sudominkite, o po to papasakokite plačiau.
Svetainių kūrimas, konkrečios Jūsų verslo svetainės kūrimas – tai procesas, kurio metu stengiamasi ne tiesiog sudėti visą turimą informaciją, o ją pateikti taip, kad lankytojas būtų sudomintas ir pats pasirinktų, kokią informacijos porciją jis nori gauti, skaityti toliau.
Pateikiamas turinys
Lankantis skirtingose svetainėse, kuriose reprezentuojamos vienokios ar kitokios paslaugos, matomi tam tikri turinio šablonai. Šitoje vietoje šablonas yra labai gerai, kadangi lankytojas jaučiasi intuityviai, apytikriai numato, kur kokia informacija yra pateikiama, kur nueiti, kad būtų rasta detalesnė.
Dažniausias turinio pateikimo šablonas – informacija apie organizaciją, organizacijos teikiamos paslaugos, paslaugų galerija, klientai, jų atsiliepimai, atlikti darbai, kontaktai. Jei reguliariai galite rašyti savo srities naujienas – būtinai tai ir darykite. Naujienos rodys Jūsų veiklos gyvumą, nusimanymą savoje srityje. Jei ieškote naujų darbuotojų – išskirkite mažiau matomą skiltį su darbo pasiūlymais, taip paskelbsite ne tik apie atviras darbo vietas, tačiau ir parodysite potencialiems klientams, jog veiklą vykdote sėkmingai, siekiate plėtros, turite užsibrėžtų ilgalaikių planų.
Svetainės užkrovimo greitis
Įrodyta, jog svetainėje apsilankęs lankytojas turinio užkrovimo nenori laukti ilgiau kaip 2 sekundes, jei krovimo procesas trunka ilgiau – dažniausiai tai reiškia potencialaus kliento netekimą. Svetainės užkrovimo greitį akcentuoja ir paieškos sistema „Google“. Pastaroji, ragindama svetainės kūrėjus siekti didžiausios galimos spartos, viešai paskelbė, jog svetainės užkrovimo laikas įtakoja jų paieškos rezultatuose pateikiamos svetainės poziciją.
Pritaikymas visiems įrenginiams
Kaip ir minėjome, naršymas internete vyksta ne tik sėdint prie kompiuterio, bet ir planšetėse, išmaniuosiuose telefonuose. Ne veltui mobiliojo ryšio operatoriai prie vos ne kiekvieno siūlomo plano prideda ir po gigabaitą duomenų parsisiuntimui. Pritaikymas reikalingas tam, kad lankytojas patogiai peržiūrėtų ieškotą ir rastą informaciją, suprastų, jog Jūsų verslas domisi naujovėmis ir nestovi vietoje.