ISM studentų konkurse „Creative Shock“ – socialinio verslo idėjos iš viso pasaulio

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas tarptautinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ gruodžio 1-ąją dieną kviečia stebėti konferenciją, kurios metu patirtimi bei įžvalgomis dalysis įžymūs socialinio verslo veikėjai iš užsienio. Šiųmete konkurso tema „Passion Meets Purpose“ norima atkreipti dėmesį į socialinį verslą, kaip į galimybę panaudoti įgūdžius siekiant globalių tikslų ir taip patinkančiai veiklai teikiant daugiau prasmės.
 „Creative Shock“ konferencija
„Creative Shock“ konferencija / Organizatorių nuotr.

Į ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą į konferenciją atvyko antrepreneriai iš Lietuvos ir užsienio šalių, kurie dalysis asmeninėmis istorijomis ir kalbės apie socialinio verslo modelį bei jo taikymą skirtinguose pasaulio šalyse.

Konferencijoje pranešimus skaitys net penki pranešėjai iš užsienio: multimilijoninį globalų verslą ,,WildHearts Group“ įkūręs Mickas Jacksonas, Lietuvoje gyvenantis olandas, restorano ,,Pirmas Blynas“ įkūrėjas Timas van Wijkas ir neseniai studijas baigusi, tačiau jau sėkmingai vadovaujanti socialinio verslo ,,The Soap Co.“ plėtrai Clem Hinchliff.

Taip pat vandens gręžinių įrengimu besivystančioms šalims padedančio alaus gamintojo ,,Brewgooder“ prekės ženklo vadovas Jamesas Hughesas bei ypač sėkmingo Jungtinėje Karalystėje, socialinio verslo ,,Social Bite“ įkūrėjas Alanas Mahonas.

Projektą organizuoja ISM Studentų atstovybė kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu.

Daugiau informacijos rasite www.creativeshock.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis