Statistikos departamento duomenimis pernai Lietuvoje gimė 31153 vaikai, t. y. 322 mažiau nei 2015 m. Mažo gimstamumo problemą dar labiau sustiprina dideli emigracijos mastai. Kol Seimas ieško būdų, kaip įveikti vis gilėjančią demografinę krizę, iniciatyvos imasi verslo atstovai. Buitine technika ir elektronika prekiaujantis prekybos tinklas „Technorama“ paskelbė velykinę akciją, kuri pradžiugins jaunus tėvelius. Jie gali dalyvauti konkurse ir laimėti „Samsung AddWash“ skalbyklę, kurios vertė 399 eurai.
Konkurso sąlygos – labai paprastos. Akcijoje gali dalyvauti šiais metais balandžio 16 ir 17 dienomis gimsiančių vaikučių tėveliai. Tereikia užsiregistruoti prekybos tinklo svetainėje arba į „Technorama“ parduotuvę atsinešti gimimo liudijimą, kuriame įrašyta laiminga gimimo data. Konkurso registracija vyks iki 2017-04-24, o nugalėtojai bus paskelbti 2017-04-28. Daugiau akcijos taisyklių pateikiama www.technorama.lt svetainėje.
„Demografinė krizė keičia Lietuvos veidą ir, deja, ne į gerąją pusę. Akivaizdu, kad turime kažką daryti. Mūsų kaip verslininkų ir sąmoningų piliečių užduotis – atkreipti visuomenės dėmesį į šią problemą. Taip prieš kelis metus mūsų kolektyve gimė šmaikšti idėja organizuoti kasmetinę akciją „Didinam Lietuvą!“. 2015 m. Šv. Valentino dienos proga pakvietėme įsimylėjusias poras siųsti bučinių nuotraukas. Antroji akcijos dalis įvyko lygiai po 9 mėnesių – nuotraukas anksčiau mums atsiuntusios ir būtent tuo metu vaikelių susilaukusios šeimos galėjo laimėti labai solidų piniginį prizą. Dar dabar negalime patikėti tuo kas įvyko! Į prizą pretendavo net trys jaunos šeimos. Šv. Valentino dienos akciją pakartojome ir šiemet: vėl sulaukėme daugybės nuotraukų. Į pagrindinį 2000 eurų prizą pretenduoja net 200 porų, todėl tikiu, kad rudenį vėl galėsime vieni kitus pasveikinti su Lietuvos pagausėjimu“, – juokiasi parduotuvių tinklo „Technorama“ direktorius Vygintas Lekavičius: „Šv. Valentino dienos akcijos sėkmė paskatino mus dar labiau išplėsti „Didinam Lietuvą!“ iniciatyvą. Velykinis konkursas tapo logiška jo tąsa“.
Naująjį konkursą „Technorama“ surengė drauge su kompanijos „Samsung“ atstovais. Renkant pagrindinį prizą buvo atsižvelgta į tai, kokias prekes dažniausiai perka jaunos šeimos. Parduotuvių specialistai apsistojo ties „Samsung AddWash“ skalbyklės variantu. Mat šis prietaisas turi funkciją, kuri ypač praverčia auginant mažus vaikus.
„Samsung“ skalbyklės durelėse yra įmontuotas papildomas hermetiškas „AddWash“ langelis, pro kurį nestabdant įrenginio skalbimo metu galima įdėti užsilikusius skalbinius, pavyzdžiui, vaikiškus drabužėlius ar kojines. Langelis atsidaro bet kuriuo metu, kai skalbimo temperatūra neviršija 50 °C. „AddWash“ funkcija reikalinga ne tik pasimetusiems skalbiniams. Pro šį langelį taip pat galima įpilti papildomų skalbimo priemonių ar minkštiklio, įkrauti rankomis skalbtų drabužių, kuriuos reikia išskalauti ar išdžiovinti.
„Šeimos pagausėjimas atneša ne tik džiaugsmą, bet ir naujų rūpesčių laviną. Švenčių proga „Technorama“ parduotuvėse apsigyvenęs Šv. Velykų zuikutis vienai laimingai šeimai atneš labai praktišką dovaną, kuri padės susidoroti su kasdieniniais darbais, leis taupyti laiką, jėgas ir pinigus“, – aiškina V. Lekavičius ir priduria: „Siekdami gimstamumo problemų sprendimo, turime pradėti nuo mažų, bet labai svarbių dalykų. Manau, kad mūsų šventinės akcijos padeda geriau suvokti jaunų tėvelių poreikius, leidžia parodyti dėmesį, kurio jiems taip stinga, ir padėkoti už tai, kad rūpinasi Lietuvos ateitimi.“