Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Johnnie Walker“ – daryk tai, kuo tiki, ženk pirmyn

Pasak pasaulinio prekės ženklo vadovo „Guy Escolme“, „Johhnie Walker“ visada pabrėžė progresą: „Progresas mus lydi nuo tada, kai mūsų įkūrėjas Johnas Walkeris pradėjo gaminti viskį prieš beveik du šimtus metų. Patirtis išmokė, jog progresas neturi būti begalinis siekis kilti aukšyn – galime džiaugtis kiekvienu mūsų kopiamu laipteliu, ir kuo daugiau džiaugsmo patiriame, tuo labiau tikėtina, jog pasieksime savo tikslus. Visa tai patvirtina mūsų šūkis: „Daryk tai, kuo tiki, ženk pirmyn.“
10 geriausių kelionių po pasaulį su viskio taure
10 geriausių kelionių po pasaulį su viskio taure / Flickr.com
Temos: 1 Viskis

Miksologijos kabinetas – vieta inovacijoms ir išradimams

„Johnnie Walker“ miksologai prižiūri daugiau nei aštuonis milijonus statinių škotiško viskio iš daugiau nei 30 viskio daryklų visoje Škotijoje. Kai kurios iš šių statinių yra nepaprastai retos, kitos nepakeičiamos ir yra kelios brangiausios, kuriose laikomas itin brangus viskis iš daryklų, kurios nebeegzistuoja.

Daryk tai, kuo tiki, ženk pirmyn.

Laboratorijoje dirbančių mokslininkų darbas – tai menas ir mokslas, kuriam pasitelkiami individualūs sugebėjimai ir komandinės žinios, reikalingi testavimui ir naujiems skoniams sukurti. Laboratorijoje dirbantys mokslininkai bei ekspertai žino, kad viskio savybės dažniausiai susiformuoja ir išryškėja jam bręstant kelerius pirmuosius metus. Dėl šios priežasties jauniausiems viskiams skiriamas ypatingas dėmesys. Miksologijos laboratorijoje padedami pamatai visiems maišytiems viskiams, nuo „Johnnie Walker Red Label“ iki išskirtinio skonio „Johnnie Walker Blue Label“.

Meistras ir jo mokiniai

Gamindamas populiariąsias viskio rūšis, meistras savo uoslę naudoja ir individualiems viskio skoniams sukurti.​

Sakoma, jog per pastaruosius 200 metų būta mažiau „Johnnie Walker“ miksologijos meistrų nei britų monarchų. Jimas Beveridge’as, pradirbęs čia 14 metų, netrukus turės ieškoti įpėdinio, kuris taps kitu vyriausiuoju miksologu. Tačiau kol kas populiariojo škotiško viskio kūrėjas yra nepakeičiamas. Vyrauja nuomonė,  kad jis turi pačią vertingiausią nosį visoje alkoholinių gėrimų industrijoje, o dažnai užduodamas klausimas „Ar jūs apsidraudęs nosį?“ sulaukia neigiamo atsakymo.

Jimas yra šeštasis vyriausias miksologas nuo tada, kai „Johnnie Walker“ sukūrė savo pirmąjį škotišką viskį 1820 metais. Gamindamas populiariąsias viskio rūšis, meistras savo uoslę naudoja ir individualiems viskio skoniams sukurti. Dažniausiai jo klientai tie, kurie nori daugiau nei brangaus butelio – pradinė specialiai pagal asmeninius pageidavimus sukurto viskio kaina yra apie 84,5 tūkst. svarų sterlingų.

Jimas Beveridge’as atsakingas už visų „Johnnie Walker“ pagamintų viskių maišymą, nuo populiariojo „Red Label“ iki 168 tūkst. svarų sterlingų kainavusio viskio butelio, įteikto Britanijos karalienei Elizabetai II jos deimantinio jubiliejaus proga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos