Pagrindinis siekis – paprastumas ir patogi mobilioji versija
Pagrindinis siekis atnaujinant e. parduotuvę buvo suteikti jai kuo minimalesnį ir paprastesnį dizainą, siekiant išryškinti prekes. Informacija apie prekes yra pateikiama trumpai ir aiškiai, prekių pridėjimas į krepšelį yra ypač paprastas, klientas yra naviguojamas per visą apmokėjimo procesą. Jeigu kyla kokių nors nesklandumų, klientų aptarnavimas yra pasiekiamas pačioje svetainėje, pasinaudojus tiesioginių pokalbių programėle, arba paskambinus nurodytais kontaktais. Įdiegta naujoji kontaktų forma leidžia vartotojams neišeinant iš svetainės pateikti savo klausimus įvairiomis temomis klientų aptarnavimo centrui. Pirkėjai visuomet sulauks pagalbos.
Be to, atsižvelgiant į tai, kad dauguma vartotojų apsipirkinėja mobiliaisiais telefonais, didelis dėmesys skirtas mobiliosios versijos tobulinimui. Apsipirkinėjimas telefonu naujoje svetainėje tapo daug lengvesnis ir patogesnis: atnaujinta prekių filtravimo bei paieškos sistema, ekrane sutalpinama daugiau prekių, tad palengvėja naršymas kategorijose.
Nauja kolekcija: dirbiniai pagal individualius klientų norus
„Aukso salos“ asortimente vyrauja aukso dirbiniai, tačiau visuomet buvo galima rasti ir kitų tauriųjų metalų gaminių. Pristačius naująją e. parduotuvę, pasiūla dar labiau išsiplėtė. „Aukso sala“ siūlo naują kolekciją dirbinių su briliantais, juodaisiais deimantais ir kitais brangakmeniais, kuriuos gamina pagal individualius klientų norus. Vartotojai gali pasirinkti norimą aukso spalvą, briliantų dydį bei švarumą. Ši kolekcija pasiekiama tik e. parduotuvėje, o gaminiai su juodaisiais deimantais jau sulaukė didelio pasisekimo.
Svetainė – visiškai apsaugota
Ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje daugėja internetinio sukčiavimo atvejų, tad apsipirkinėjant būtina rinktis patikimas e. parduotuves. „Aukso salos“ svetainė yra visiškai apsaugota, joje nėra vykdomi tiesioginiai mokėjimai – jie atliekami per partnerius. Jokie jautrūs asmens duomenys, tokie kaip banko kortelių numeriai ir kt., nėra saugomi „Aukso salos“ svetainėje. Be to, ši e. parduotuvė yra įgyvendinusi BDAR politiką. Kiekvienas pirkėjas turi teisę reikalauti ištrinti jo duomenis, suvestus pirkimo metu, iš internetinės „Aukso salos“ parduotuvės.
Prioritetas – klientų pasitenkinimas
„Aukso salos“ prioritetas yra klientų pasitenkinimas pirkiniu. Visi kokybiški dirbiniai įsigyti e. parduotuvėje gali būti grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo siuntos pristatymo. Tik svarbu, kad nebūtų pažeistos etiketės ir originali pakuotė. Grąžinimas vykdomas naudojantis partnerių paštomatų tinklu arba klientui atvykus į fizinę „Aukso salos“ parduotuvę. Dar viena išeitis – gaminių keitimas į kitą prekę, tą atlikti galima ir atvykus į „Aukso salos“ fizines parduotuves.
Naujovės tinklaraštyje
Kartu su e. parduotuve atsinaujino ir tinklaraštis. Dabar skaitytojai gali patogiai rinktis straipsnius pagal žymes arba temas: „Kaip išsirinkti?“, „Pirsingas“, „Brangakmeniai“, „Vestuvės“ ir kt. Atnaujintame tinklaraštyje kiekvieno straipsnio pabaigoje klientai gali matyti specialiai „Aukso salos“ komandos atrinktas prekes pagal straipsnio temą. Tai vartotojui palengvina prekių paiešką ir naršymą svetainėje.
Ruošdami straipsnius „Aukso sala“ visuomet stengiasi suteikti įdomios ir vertingos informacijos vartotojui. Populiariausi tinklaraščio įrašai yra apie sužadėtuvių žiedus, juose dalijamasi patarimais vyrams, kaipgi išsirinkti tą vienintelį žiedą. Taip pat ypač mėgstami straipsniai apie vestuvinius žiedus, skirti būsimiems jaunavedžiams.
Ko galima tikėtis ateityje?
„Aukso sala“ turi ambicingų ateities planų, susijusių su e. parduotuvės plėtra ir leisiančių dar labiau pagerinti apsipirkimo patirtį. Pavyzdžiui, „Aukso salos“ atstovai pastebi, kad dažnai klientai prieš įsigydami prekę nori ją apžiūrėti gyvai. Todėl planuojama įdiegti funkciją, dėl kurios vartotojai matys, kurioje tiksliai fizinėje parduotuvėje yra jų norima prekė.