Kaip e. parduotuvėje sumažinti neapmokėtų pirkinių krepšelių skaičių?

Pirkėjai nori apsipirkti greitai, patogiai ir negaišdami laiko, todėl renkasi pirkti internetu, visgi įvairūs tyrimai atskleidžia tendenciją – net du iš trijų pirkinių krepšelių paliekami neapmokėti. E. atsiskaitymų sprendimo „Klix“ komanda parengė apžvalgą, kaip padidinti internetinės parduotuvės pardavimus užtikrinant, kad dauguma klientų iki galo atliktų pirkimo operaciją.
Kaip e. parduotuvėje sumažinti neapmokėtų pirkinių krepšelių skaičių?
Kaip e. parduotuvėje sumažinti neapmokėtų pirkinių krepšelių skaičių? / „Klix“ nuotr.

Kodėl pirkėjai taip ir nebaigia pirkimo?

Viena priežasčių, kodėl pirkėjas galiausiai nusprendžia nepirkti norimo pirkinio, yra reikalavimas prieš atsiskaitant užsiregistruoti prekybininko svetainėje. Tai gali būti nepatogu, jei klientas neplanuoja toje parduotuvėje apsipirkinėti dažnai, be to, klientas gali nenorėti dalytis savo asmeniniais duomenimis arba tiesiog gaišti savo laiko. „Klix“ užsakymu atliktos apklausos duomenimis, būtent reikalavimas užsiregistruoti yra pagrindinė priežastis apie 20–30 proc. nebaigtų pirkimų.

Kita priežastis – internetinė parduotuvė nesiūlo klientui jam patogaus atsiskaitymo būdo. Pavyzdžiui, dažniausiai internetinėse parduotuvėse siūloma įvesti mokėjimo kortelės numerį, turėtojo vardą ir pavardę, galiojimo datą ir apsaugos kodą. Jei mokėjimo kortelės po ranka nėra, pirkinių krepšelis gali likti neapmokėtas, o pirkėjas susiras kitą prekybininką, kur galima atsiskaityti kitu, jam patogesniu būdu.

Trečia svarbi nebaigto mokėjimo priežastis ta, kad galutinė pirkinio kaina pasirodo esanti per didelė – pirkėjas turi mokėti daugiau, nei planavo. Taip neretai nutinka tais atvejais, kai norima įsigyti keletą prekių. Pamatęs galutinę kainą pirkėjas gali pradėti abejoti ir persigalvoti dėl pirkinio – visai jo atsisakyti arba įsigyti vėliau.

„Klix“ nuotr./Kaip e. parduotuvėje sumažinti neapmokėtų pirkinių krepšelių skaičių?
„Klix“ nuotr./Kaip e. parduotuvėje sumažinti neapmokėtų pirkinių krepšelių skaičių?

„Žinoma, yra ir kitų priežasčių, kodėl pirkėjas galiausiai nusprendžia palikti neapmokėtą krepšelį, tačiau išvardytos priežastys yra dažniausiai minimos apklausose. Atsižvelgdamas į tai „Citadele“ bankas sukūrė išskirtinį mokėjimų sprendimą „Klix“, kuris padeda prekybininkams padidinti pardavimo apyvartą ir pašalina kliūtis, kliudančias klientams užbaigti pirkimą. Šį sprendimą savo internetinėse parduotuvėse jau įdiegė daugiau nei 500 e. prekybininkų Baltijos šalyse. „Klix“ jau gali atsiskaityti tokių įmonių kaip „airBaltic“, „Senukai“, „Varlė.lt“, RDE.LT e. parduotuvių klientai“, – pabrėžia „Citadele“ banko Skaitmeninių sprendimų plėtros vadovas Andrius Bolšaitis.

„Klix“ pašalina visus tris aukščiau išvardintus mokėjimo trukdžius ir padeda prekybininkams gerokai sumažinti nebaigtų pirkimo operacijų skaičių – tam pasitarnauja 4 sprendimo funkcijos.

  • „Klix Pay by Card“ – galimybė atsiskaityti mokėjimo kortele („Visa“, „Mastercard“). Jei klientas jau buvo atlikęs mokėjimą „Klix“, patvirtinti naują jis galės ir tiesiog įvedęs savo telefono numerį. Taigi norint atsiskaityti tokiu patogiu būdu pirkėjui užteks kartą atsisiųsti į savo „Android“ ar „iOS“ įrenginį „Klix“ programėlę ir suvesti duomenis – kitą kartą atsikaitant parduotuvėje, kurioje įdiegtas „Klix“, jis galės atsiskaityti tik įvesdamas savo telefono numerį.
  • „MultiLink“ – funkcija, leidžianti atlikti mokėjimus naudojantis visų pagrindinių Baltijos šalių bankų internetine bankininkyste. Tai vienas iš labiausiai klientų pageidaujamų mokėjimo būdų, nes norint patvirtinti pirkinį banko suteikta autentifikavimo priemone („Smart-ID“, „MobileScan“, kt.), tereikia su savimi turėti telefoną.
  • „Klix Pay Later“ – galimybė pasiūlyti klientams įsigyti pirkinį „pirk dabar, mokėk vėliau“ principu, t. y. atidedant mokėjimą arba mokant dalimis. Pirkėjai gali pasirinkti, kaip atsiskaityti – paskirstyti sumą per 36 mėnesius arba sumokėti ją per vieną, tris arba šešis mėnesius (mokant sumą per 1, 3 ar 6 mėn. palūkanos nemokamos). Visais atvejais pardavėjas ar paslaugų teikėjas visą mokėjimą gaus iš karto. Klientui pasirinkus mokėti dalimis, „Klix Pay Later“ per kelias sekundes jam pateiks kelis vartojimo paskolos pasiūlymus iš skirtingų finansų įmonių. Klientui tereikės pasirinkti norimą atsiskaitymo būdą bei paskolos teikėją ir įvesti savo duomenis.
  • „Klix Quick Checkout“ – mokėjimas patvirtinant pirkimą „Klix“ programėlėje, kurią jis jau yra susiejęs su savo mokėjimo kortele. „Klix Checkout“ leidžia klientams lengviau įvesti kontaktinę informaciją, pasirinkti pristatymo ir mokėjimo būdus.

Kuo „Klix“ naudingas e. prekybos verslui

Ne tik pirkėjams paprasta įsidiegti ir naudoti „Klix“ – lygiai taip paprastai sprendimą gali integruoti ir juo naudotis prekybininkai. Jei prekybininkas naudoja vieną iš populiariųjų e. prekybos platformų, pavyzdžiui, „Shopify“, „Mozello“, „Woocommerce“, „Magento“, „OpenCart“, „PrestaShop“, „Klix“ galima įdiegti „plug & play“ principu ir iš karto pradėti juo naudotis. Jei e. prekybos versle taikote labiau individualizuotus sprendimus, prie „Klix“ integracijos reikės padirbėti šiek tiek daugiau naudojant sprendimo API. Tačiau šis procesas taip pat gana paprastas, o atlikti diegimą padės „Klix“ specialistų komanda. Be to, „Klix“ svetainėje pateikiama išsami informacija, padėsianti integracijos procesą atlikti greitai ir paprastai savarankiškai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų