Kaip padidinti pirkėjų skaičių internetinėje parduotuvėje?

Apsipirkimas internetu jau kurį laiką yra beveik kiekvieno žmogaus kasdienybė. Nepriklausomai nuo to, ko reikia – sporto prekių, maisto, elektronikos ar net įvairių kaimiškų gėrybių – viską galima nusipirkti internetu. Vienintelis skirtumas yra tai, kiek patogu ir malonu yra apsipirkti. Internetinių parduotuvių apimtys yra tokios didelės, kad elektroninės prekybos įmonės turi sugebėti išsiskirti iš minios, kad pritrauktų ir išlaikytų daugiau pirkėjų. Universalaus mokėjimų priėmimo sprendimo „Klix“ ekspertų komanda parengė paprastus patarimus, kurie padės pagerinti internetinės parduotuvės rezultatus ir klientų patirtį, sėkmingai didinant užbaigtų pirkinių dalį nuo visų lankytojų.
Kaip padidinti pirkėjų skaičių internetinėje parduotuvėje?
Kaip padidinti pirkėjų skaičių internetinėje parduotuvėje? / „Klix“ nuotr.

Būtina pridėti išsamų produktų aprašymą ir atvaizdą

Niekam nepatinka pirkti „katę maiše“, todėl vienas svarbiausių internetinės parduotuvės komponentų yra išsamūs prekių ar paslaugų aprašymai. Nurodydami privalumus, kurie skatintų dažniau apsipirkti internete, gyventojai išsamų prekės aprašymą nurodo kaip svarbiausią veiksnį, skatinantį dar kartą sugrįžti į elektroninę parduotuvę. Ne mažiau svarbus yra prekės vaizdas: 30 % nurodo, kad mielai naudotųsi inovatyviaisiais skaitmeniniais sprendimais, pavyzdžiui, papildytosios realybės įrankiu, kurį naudojant konkretų produktą galima pamatyti, kaip produktas atrodys pritaikius sau. Užsienio šalyse tokį sprendimą jau pradėjo siūlyti, pavyzdžiui, drabužių parduotuvės bei kosmetikos prekių ženklai. Tačiau tai nereiškia, kad reikėtų iš karto mestis investuoti į tokias inovatyvias technologijas, nes turi praeiti laiko, kad visuomenė priimtų bet kokią naują technologiją.

Įsitikinkite, kad už pirkinį galima patogiai sumokėti

Geriausias būdas išsiaiškinti, kiek patogi yra internetinė parduotuvė, yra pačiam eiti pirkėjo keliu – pradedant ​​prekės įdėjimu į krepšelį, baigiant patvirtinimo žinute apie sėkmingą pirkimo įvykdymą. Svarbu sekti, kiek veiksmų reikia atlikti. „Mes atlikome Lietuvos elektroninės prekybos platformų tyrimą, ir vidutinis veiksmų, kuriuos klientas turi atlikti, skaičius siekia daugiau nei dešimt, vidutiniškai penkiolika. Tai reiškia, kad yra penkiolika akimirkų, kai klientas gali persigalvoti ir palikti krepšelį neišpirktą. Galbūt kažkada tokia apsipirkimo patirtis buvo priimtina, tačiau spartus pandemijos sukeltas skaitmeninimas pakeitė elektroninės prekybos aplinką, ir klientai nebenori susidurti su „sunkiu“ mokėjimo procesu“, – sako Andrius Bolšaitis, „Klix“ verslo plėtros vadovas.

Vienas iš būdų padidinti potencialių klientų skaičių – pasiūlyti kuo įvairesnių atsiskaitymo už pirkimus būdų, įskaitant ir atsiskaitymo būdus skaitmeninę patirtį turintiems ir išmanantiems klientams. Didieji elektroninės prekybos milžinai visada siūlo kelis atsiskaitymo būdus, kad apimtų kuo platesnį žmonių ratą – vieni mėgsta atsiskaityti įvesdami kortelės duomenis, kiti – už pirkinį atsiskaityti naudodamiesi internetinės bankininkystės nuoroda, o treti mėgsta atsiskaityti už pirkinį įvesdami tik savo telefono numerį. Iki šiol problema buvo įvedant skirtingus mokėjimus – dėl kiekvieno pageidaujamo sprendimo reikėjo sudaryti sutartį su konkrečia finansų įstaiga. Tokia administracinė našta yra per didelė bet kuriai smulkiai ir vidutinei elektroninės prekybos įmonei.

„Siekdami suprasti efektyvesnės internetinės parduotuvės kūrimo kliūtis mes kalbėjomės su įvairiomis elektroninės prekybos įmonėmis ir išsiaiškinome, kad daugeliui internetinių parduotuvių trūksta laiko ir finansinių išteklių investuoti į atsiskaitymų proceso tobulinimą, tačiau visi nori pagerinti klientų patirtį ir bendrai parduotuvės veiklą. Siekdami padėti elektroninės prekybos prekybininkams, po „Citadele“ sparnu kurdami „Klix“ galvojome apie tai, kad verslininkams reikėtų kuo mažiau dirbti ir investuoti savo pusėje, siekiant maksimalaus įmanomo rezultato. Taip buvo sukurtas universalus mokėjimų priėmimo sprendimas „Klix“, kuris vienu įdiegimu elektroninei parduotuvei užtikrina visus populiariausius atsiskaitymo būdus. Be to, „Klix“ arsenale yra ir keletas unikalių funkcijų, pavyzdžiui, greitas pirkinių apmokėjimas įvedant tik telefono numerį, o tai turėtų būti laikoma kitu logišku plėtros žingsniu Baltijos šalių elektroninės prekybos pasaulyje“, – sako A.Bolšaitis.

„Citadele“ banko vystomas sprendimas „Klix“ šiuo metu veikia daugiau nei 600 internetinių parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Atsiskaityti su „Klix“ galima elektroninės prekybos gigantuose, pavyzdžiui, „airBaltic“, Varlė, Shopbysiegel „RDE.LT“, Lietuvos geležinkeliai, „K-Senukai“, „1a.lt“, taip pat daugelyje nišinių parduotuvių, pavyzdžiui Rotada UAB, SIMPLEA UAB ir KVG UAG ir daugelyje kitų.

„Klix“ yra šveicariško kišeninio peiliuko tipo sprendimas, vienu įdiegimu elektroninei parduotuvei suteikiantis viską, ko reikia: atsiskaitymus kortele, atsiskaitymus per interneto banko nuorodą, mokėjimą dalimis, arba išsimokėtinai, taip pat greitąjį mokėjimą. Pavyzdžiui, norint užtikrinti klientams mokėjimus per populiariausių bankų internetinės bankininkystės nuorodas, elektroninei parduotuvei tereikia vieno „Klix“ įdiegimo. „Klix Multilink“ yra mokėjimo inicijavimo sprendimas, suteikiantis pirkėjui galimybę atsiskaityti už prekę ar paslaugą internetinėje parduotuvėje inicijuojant pavedimą iš savo banko sąskaitos nenaudojant mokėjimo kortelės. Savo ruožtu „Klix Pay“ suteikia galimybę atsiskaityti „Klix“ programėle klientams, susikūrusiems „Klix“ paskyrą. Privalumas tiems, kurie registruojasi „Klix“ vartotojais – galimybė naudotis supaprastintu atsiskaitymo procesu visose elektroninėse parduotuvėse, kuriose yra įdiegtas „Klix“.

„Klix“ įdiegti internetinėje parduotuvėje galima beveik iš karto, jei elektroninėje parduotuvėje naudojama viena iš didžiųjų elektroninės prekybos platformų. Įdiegus sprendimą, ateityje parduotuvės lankytojas atsiskaitydamas už pirkinį matys tekstą „atsiskaitymas su „Klix““, kuris, priklausomai nuo „Klix“ funkcijų spektro konkrečioje internetinėje parduotuvėje, suteikia galimybę atsiskaityti bet kokia mokėjimo kortele, per visų didžiųjų Baltijos šalių bankų internetines bankininkystes arba padalinti mokėjimą į keletą mėnesinių įmokų.

Elektroninėje prekyboje vis labiau populiarėja „pirk dabar – mokėk vėliau“ (angl. Buy Now Pay Later), arba pirkimo išsimokėtinai, sprendimas

Jeigu internetu parduodamas prekes verslininkas gamina pats, tai gamyba visada pradedama gavus apmokėjimą. Tačiau tai atsijoja didelę dalį klientų, nes, priklausomai nuo prekės ar paslaugos, klientas ne visada galės iš karto sumokėti už visą pirkinį. Pavyzdžiui, jei klientas užsisako naują virtuvės baldų komplektą, tai meistras gaminti pradės tik gavęs apmokėjimą. Todėl vis labiau populiarėja apsipirkimo būdas, kai klientas prekę perka iš karto su sprendimu „pirk dabar – mokėk vėliau“. Su Klix Pay Later klientas įsigyja prekę ar paslaugą nurodydamas, kad mokės dalimis, o prekybininkas gauna visą apmokėjimą ir pradeda vykdyti užsakymą. Tai išlaisvina prekybininko rankas ir pagreitina visą apsipirkimo procesą.

Naudokite visus mokėjimo sprendimus savo internetinėje parduotuvėje vienu įdiegimu:

  • „Klix Pay“ – atsiskaitymai kortelėmis (Visa, Mastercard) ir pirkimo patvirtinimas tiesiog įvedus telefono numerį – jau registruotiesiems „Klix“ vartotojams
  • „MultiLink“ internetinės bankininkystės mokėjimai – sprendimas, leidžiantis vienu įdiegimu atlikti mokėjimus per visų didžiųjų Baltijos šalių bankų internetines bankininkystes
  • „Klix Pay Later“ – pirkimo išsimokėtinai/dalimis paslauga (skolintojas – bankas Citadele)
  • „Klix Quick Checkout“ – apmokėjimas patvirtinus pirkinį „Klix.app“ programėlėje, kur klientas jau yra pridėjęs savo mokėjimų kortelę

Sužinok daugiau apie „Klix“ https://klix.app/.   

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų