Vartojimo kreditų bendrovės „Vivus.lt“ užsakymu rugpjūtį „Kantar TNS“ atlikta apklausa rodo, kad didžioji dalis lietuvių bent kartą gyvenime yra skolinęsi norėdami pagerinti savo buitį. Dideliems pirkiniams skolinosi 36 proc., ketvirtadalis (24 proc.) už tokiu būdu gautus pinigus pirko namų apyvokos daiktų, 16 proc. juos skyrė namų remontui.
Viena iš tokių žmonių yra ir Aušra. Paėmusi 800 Eur vertės vartojimo kreditą ji įsigijo kietu kuru kūrenamą krosnį. Kaunietė pasakoja skolintis nusprendusi dėl labai paprastų priežasčių. Krosnį jau būtinai reikėjo keisti, bet tokiam stambiam pirkiniui būtų tekę paaukoti visas savo santaupas.
„Prieš tai namuose stovėjusi krosnis jau buvo sena, pirkta dar mano tėčio. Praeitą pavasarį ji dar ir prakiuro, todėl tapo visai nebenaudojama. Į namų vidų nuolat veržėsi dūmai, todėl gyvenimo sąlygos tapo sunkiai pakenčiamomis. Natūralu, kad pradėjau ieškoti išeičių iš susidariusios situacijos. Taip išėjo, kad pati negalėjau susitaupyti tiek pinigų, kiek man reikėjo. Vis dėlto krosnis kainuoja pakankamai nemažą sumą. Pati neturiu ir giminių, iš kurių galėčiau pasiskolinti“, - atviravo ponia Aušra.
Galiausiai ji priėmė sprendimą kreiptis pagalbos į „Vivus.lt“ ir teigia dėl savo sprendimo šiandien labai besidžiaugianti. Gautą vartojimo kreditą panaudojo naujos krosnies įsigijimui ir dabar džiaugiasi gyvenimu namuose, kuriuose visada šilta, švaru, nėra dūmų.
„Naujoji krosnis moderni, veikianti be priekaištų. Jos net nesinori lyginti su senąja. Labai džiaugiuosi ir tuo, kad man pagaliau pavyko optimizuoti savo sunaudojamo kuro kiekius. Dabar daug efektyviau galiu reguliuoti šilumos lygį. Galima sakyti, kad ši mano investicija netruks ir atsipirkti. Smagu gyventi tokiuose namuose ir jausti, kad tavo gyvenimo kokybė pagerėjo“, - sako kaunietė.
Moteris sako „Vivus.lt“ paslaugomis pasinaudojusi jau nebe pirmą kartą. Anksčiau taip pat skolinosi dideliems pirkiniams, todėl, prisiimdama naują 19 mėn. įsipareigojimą, visiškai pasitikėjo tiek šia įmone, tiek jos specialistais.
„Siūlomos sąlygos man labai tiko. Gavau visus atsakymus net ir į menkiausius klausimus. Taip pat patiko, kad su įmonės atstovais galėjau bendrauti betarpiškai, net per Facebook‘ą. Pati neturiu jokių finansinių sunkumų, mano pajamos stabilios, todėl nekilo problemų tariantis dėl vartojimo kredito grąžinimo termino ar kitų sąlygų. Savo artimiesiems taip pat patariu prireikus finansinės pagalbos kreiptis į „Vivus.lt““.- pasakojo Aušra.
Ponia Aušra net nedvejodama teigia, kad ateityje, nutikus netikėtai situacijai, ji darsyk kreiptųsi pagalbos į „Vivus.lt“.