Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Lidl“ apklausa: lojaliųjų daugėja, kaina ir kokybė išlieka svarbiausios

„Apsiperku tik „Lidl“, – atsakydami į klausimą apie kasdienius apsipirkimo įpročius, nurodė net 11 proc. Lietuvos „Lidl“ parduotuvėse kalbintų pirkėjų. Iš viso prekybos tinklo surengtoje apklausoje dalyvavo 27 821 šalies gyventojas.
Aleksote atidaryta „Lidl“
Aleksote atidaryta „Lidl“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Palyginimui – 2016 m. rugpjūtį tyrimų bendrovės „Nielsen“ atliktoje apklausoje 8 iš 10 lietuvių teigė jau lankęsi „Lidl“, o kas trečias iš išmėginusiųjų šį prekybos tinklą Lietuvoje teigė, kad „Lidl“ tapo viena iš parduotuvių, kurioje apsiperka reguliariai.

Nuo 2016 m. lapkričio iki 2017 m. vasario pabaigos „Lidl“ parduotuvėse Lietuvoje vykdytos apklausos, kuri aprėpė ir kitus klausimus apie apsipirkimo įpročius, tikslas – praėjus pusmečiui nuo prekybos veiklos šalyje pradžios, iš pirmų lūpų išgirsti pirkėjų įspūdžius ir pageidavimus, kurie reikalingi tobulinant prekybos tinklo veiklą.

Atsakant į klausimą, kas svarbiausia perkant būtiniausias prekes, pirkėjams siūlyta nurodyti iki 3 reikšmingiausių aspektų. 61 proc. apklaustųjų nurodė kainą. Antras populiariausias atsakymas – kokybė (46,1 proc.).

28,5 proc. respondentų teigė, jog „Lidl“ parduotuvėje, kurioje ir dalyvavo apklausoje, apsiperka kartą per savaitę, o 47,9 proc. nurodė čia užsukantys ir dažniau.

„Mūsų pirkėjai pastebėjo ir pamėgo tai, kas yra didžiausia „Lidl“ stiprybė ir veiklos pagrindas – siūlyti geriausią kokybę palankiausia kaina rinkoje, – sakė Agnė Gaižauskiene, bendrovės „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Tai – itin svarbus mūsų darbo įvertinimas. Nuoširdžiai dėkojame pirkėjams už pasitikėjimą ir kasdien siekiame jį pateisinti siūlydami patrauklų asortimentą ir malonią apsipirkimo patirtį.“

Pirmosios apklausos, surengtos Kaune, atskleidė būtinybė įtraukti į klausimyną daugiau atsakymų variantų. Papildžius anketą, apklausa vykdyta kituose miestuose. Tad artimiausiu metu ji bus kartojama Kauno „Lidl“ parduotuvėse apklausa, o gauti rezultatai papildys galutinius.

Šią savaitę prekybos tinklas „Lidl“ pradėjo naują komunikacijos kampaniją „Viena šalis, viena kaina“. Jos tikslas – informuoti visuomenę apie „Lidl“ prekybos sistemos ypatumus. Tarp jų yra aiški bei skaidri kainodara – visose šio tinklo parduotuvėse mūsų šalyje tų pačių prekių kainos yra vienodos. Šiuo metu net 50% nuolatinio „Lidl“ parduotuvių asortimento, t. y. kas antros prekės kaina yra žemesnė nei 1 euras.

„Lidl“ asortimentą reguliariai papildo specialūs maisto bei ne maisto prekių pasiūlymai. Jų rasite 25-iose „Lidl“ parduotuvėse, įsikūrusiose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje bei Panevėžyje. Prekybos tinklas tęsia plėtrą šalyje.

Apie „Lidl“

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 27-iose Europos šalyse veikia per 10 000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų. Prekybos tinklas „Lidl“ šiuo metu turi apie 215 000 darbuotojų. „Schwarz“ įmonių grupė („Kaufland“, „Lidl“) nuo 2014 metų yra didžiausia mažmeninės prekybos maisto produktais įmonė Europoje ir 2015 finansiniais metais pasiekė 85,7 mlrd. eurų apyvartą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos